{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Spinning tips.? {{forumTopicSubject}}

Hej C G'eren!

Søger lidt input i forhold til spinning.

Jeg har nu et par gange været til spinnig og en ting er min kondi har set bedere dage. Men det er svært og fokusere på selve timen når, min trædepude lige ved mine tær begynder at smerte.

Jeg ved ikke om det er en tilvendings sag, eller om det er skoen, eller det blot og mit tråd der er forkert i spinnings skoen. Eller spinning skoen der er forkert?

Er der nogle der har forslag til hvad jeg kan prøve. Indlæg, video'er eller lig.

Så kom endelig med dem da jeg syntes konceptet spinning er fedt, da man kan presse sig selv og udfordre sig selv.

PFT

/Jeppe K

ps. Jeg er for lidt under 1 år siden blevet operreret for Compartment syndrom (se nedensåtende for forklaring.) Om det kan spille ind, se det ved jeg så ikke noget om.

Generelt:

Compartment syndrom indebærer iskæmi som følge af forhøjet tryk i et lukket fascierum. En volumenøgning ved blødning og/eller ødemdannelse medfører øget intramuskulært tryk med formindsket arteriovenøs trykforskel og derved mindsket mikrocirkulation. En stramtsiddende forbinding eller cirkulær gips kan forværre denne tilstand. Compartment syndrom opstår i forbindelse med frakturer eller kontusioner, oftest på underben, underarme, hånd og fod, men også som følge af langvarigt tryk ved f.eks. intoksikationstilstande, ligesom det kan ses efter karkirurgi. En kronisk form optræder ved idrætsudøvning. I det følgende omtales kun den akutte form.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spinning tips.?
Kommentér på:
Spinning tips.?

Annonce