{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.978 visninger | Oprettet:

Brækket kraveben / hvornår må jeg cykle/arbjde igen {{forumTopicSubject}}

hej alle

Jeg brækkede mit kraveben den 3/11/2013 i en fodbold kamp røg på sygehuset og fik at vide det var brækket lige over men sad ellers fint. Har været til kontrol 2 uger efter og fik at vide at det groede fint sammen, og fik en ny tid den 10/12 /2013 til kontrol om det var groet sammen..

De første 2 uger kunne jeg slet ikke bruge armen, kunne ikke løfte den uden det gjorde sindsygt ondt. nu er der gået 3 uger og kan så småt bruge armen kan løften den til lige over hovede højde (ikke helt over hovede endnu)kan ikke løfte noget uden det gør ondt...

Mit spørgsmål er så hvornår må jeg begynde på arbejde igen (Arbejder som tømrer) og hvornår må jeg cykle MTB igen og spille fodbold..

Fik ikke noget at vide af lægerne om hvornår jeg kunne begynde på det ene eller det andet.. eller om der er noget genoptræning

Er der nogen der har prøvet noget ligne som har nogle erfaringer

Vh Carsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket kraveben / hvornår må jeg cykle/arbjde igen