{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med brækket kraveben
  • #1   18. apr 2012 Efter 3-4 uger var jeg i skoven igen.. smiley

• #3   18. apr 2012 3 uger før jeg kørte på asfalt og 4 uger før jeg var i skoven. 6 uger før jeg kunne køre BMX hvor jeg stadig kunne mærke det indtil der var gået 10 uger.

• #4   18. apr 2012 jeg brækkede kraveben for 10 dage siden i licensløb (landevej).

I dag var jeg så på min første tur på raceren igen, kun en kort tur på ca 12 km. Det var ikke noget problem at køre, men tror ikke jeg kunne have stået op og rigtig træde til "spurte".

Sæsonen er lige kommet i gang og jeg vil bare igang igen med at køre løb, så jeg tænker på hvornår i mener det ville være forsvarligt at stille op igen?

• #6   18. apr 2012 Jeg kørte motocross igen efter 3 uger..

• #8   18. apr 2012 Jeg fik at vide af min læge at jeg skulle regne med at det først ville kunne holde til et evt. styrt (BMX) efter 6 måneder selvom jeg kun var 14 på daværende tidspunkt og burde hele hurtigt igen.

• #9   18. apr 2012 Jeg sidder selv med et brækket kraveben lige nu. Og jeg har da også været på tur, på cyklen. Jeg er selv 2½ uge henne. Jeg er dog blevet opereret, det har også hjulpet en del. Jeg kunne bruge armen igen, ca. 3 dage efter. smiley Håber du bliver hurtigt klar igen, da jeg selv ved lige nu, hvordan du har det, og hold da kæft hvor jeg bare gerne vil tilbage i skoven smiley

• #10   18. apr 2012 mit kraveben er brækket helt over og det ligger ikke på plads, men jeg fik så beskeden fra lægen om, at det fint kan vokse sammen aligevæl og at kravebenet selv retter sig nogenlunde ud efter et par år.

Ang info fra lægen om træning, så mente han at jeg kunne køre løb efter ca 5-6 uger fra styrtet. Jeg ville nu aligevæl høre jeres erfaringer.

Det skal siges at jeg var på arbejde igen efter 2 dage og arm-slyngen tog jeg af efter 7 dage

• #11   19. apr 2012 Hej Christian.
    Du skal ikke være sikker på at det retter sig ud. Jeg brækkede mit for ca 12 år siden og jeg har stadig et kraveben der er skævt.
    Det genere mig meget sjældent. Men det ser lidt mærkeligt ud med en knogle rest der trykker ud mod huden. Mit var også brækket helt igennem, men groede skævt sammen

Kommentér på:
erfaringer med brækket kraveben

Annonce