{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i ryggen
  • #1   5. maj 2013 Umuligt for os at svare på.. Især med så få informationer..

• Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. maj 2013 Hvad mener du?

• #3   5. maj 2013 Hvor lang tid har du cyklet?
    Døjer du generelt med dårlig ryg?
    Alder?
    Hvor stor er cyklen og hvor høj er du selv?
    Justering af sadel og styr / frempind ?
    osv .osv.

Tror det er det der fiskes efter smiley

• GONZO M
    GONZO M Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 7
    #4   6. maj 2013 Prøv at få grundjusteret din cykel, altså siddemåden, så at du får den rigtige saddelhøjde, setback på saddel og frempinds længde.
    Søg evt. Bike fitting Road på youtube

• #6   6. maj 2013 Som de andre siger, prøv at justere din cykel. Sidste år begyndte jeg også at få problemer med ondt i lænden. Satte min saddel 1½ cm ned og det var nok til at smerten forsvandt... Tit er det meget små ændringer der skal til.

• #8   6. maj 2013 Lidt enig med Kryll..

Er det længde stivhed, så bliver det som regel bedre i løbet af sæsonen. Stræk din ryg ofte og undgå at være for statisk på cyklen.

• #11   8. maj 2013 Jeg kan anbefale at du styrketræner din ryg.. jeg træner en del og har opnået gode resultater ved at træne dødløft.. det styrker hele din nederste del af ryggen og baglår og ben generelt, man bliver så at sige godt stivet af. Er aldrig træt i ryggen mere.. heller ikke i starten af sæsonen. Meen.. man skal nok ikke tage 50km i sadlen dagen efter man har løftet 180kg.. smiley (det gør nas i musklerne)

Kommentér på:
Ondt i ryggen

Annonce