{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.442 visninger | Oprettet:

Små lyde fra en Full-suspention cykel. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige høre jers erfaringer med jers full suspensions cykler og omkring små knirke lyde. Nu ved jeg der er utroligt mange led på en full suspension cykel, så der kan der jo forkomme nogle små knirke lyde i de led.

Jeg synes jeg har en lidt mytisk lyd ved mine hjulnarv, vil høre om der er andre der har haft det problem og hvad der blev gjort ved det. Jeg har i mine overvejelse at tage hjulet og smøre hjuldnarvet med fedt.

Har lige fået smurt mit kranknarv da det var begyndt at knirke smiley havde virkelig den lyd.

Hvis andre har andre metoder at angribe dette problem, så må i gerne skrive.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små lyde fra en Full-suspention cykel.
  • #1   28. jun 2007 min den klonker kun fra bagfjederen, men det er bøsningen der er slidt og skal udskiftes...

Ellers knirker pedalerne helt vildt, men de kommer også fra en almindelig MTB, så de er allerede slidt op.... de kan ikke holde til det

• #2   28. jun 2007 Fra min forgaffel, den spændeting som sidder over kronrøret og under frempinden.. den gir en kliklyd når jeg drejer og når jeg hopper eller køre på baghjul.. Men når jeg løser skruerne, (der holder fast på forgaflen, så kommer den lyd ikke, har prøvet at smøre skruerne , men virkede ik,, og er 100 på at det kommer der fra.. Ved bare ik hvorfor :S

• #4   29. jun 2007 Tak for alle de gode svar.

Jeg tror jeg har fået lokaliseret min lyd til det en hjulnarv så det vil jeg have skilt af idag eller imorgen og smurt det med noget fedt. Men der kommer sikkert også en del fra min pedaler. Sådan er det jo.

Kommentér på:
Små lyde fra en Full-suspention cykel.

Annonce