{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lukket ringe
  • #1   19. jul 2011 smiley Hvis du ved der er mange der har spurgt om det, hvorfor søger du så ikke bare i forum?

• #2   19. jul 2011 Drop lukket ring med mindre at du har en følgebil smiley
    Kør med clincher, så kan du også putte indlæg i hjulene.

• #3   19. jul 2011 køb sån noget latex til at hælde i ringen... det er rimelig nemt at ha med at gøre og det "lapper" sig selv ved små huller... lidt ala det man bruge til mtb...

• #4   19. jul 2011 jesper det er pga jeg ikke lige kan finde de svar jeg søger.

har i ikke nogen link til gode prudukter så det ikke bare er noget bras jeg køber

• #5   19. jul 2011 nu ved jeg ik præcis hvor du kommer fra... men jeg har købt mit ved børkop cykler... det er ik så dyrt... mener det er omkring 150 kr for 2...

• #6   19. jul 2011 er der kun til 1 ring i en dåse?

• #7   19. jul 2011 ja... de er ik så store...

• #8   19. jul 2011 Hm.. Jeg har prøvet at køre med stans "no tube" i ringene. Jeg synes dels det var noget være bøvl at få ned i ringen og dels stoppede det ventilen til så det blev et helvede at fylde luft i. Så størkner det også med tiden og wupti så har du lige en klump på 50g liggende i din ring.
    Så har jeg kørt med vittoria pitstop: Også noget sjask. 3 af 4 punkteringer lappede det ikke.
    Jeg har haft mange forskellige high-end tubular hjulsæt og hver gang er jeg kommet frem til at high end clinchers er lige så godt og langt nemmere at have med at gøre..!

• #9   19. jul 2011 men hvis du bruger det så må du ik pumpe dine hjul op med co2 patroner... det har det der latex ik godt af...

• #10   19. jul 2011 Når jeg skal køre Challenge Copenhagen til august så er det min plan at påmontere 2 helt friske Continental Competition og fylde 30ml flydende latex i dem.

Jeg skal køre med sub 9 pladehjul og for at undgå at bruge tid samt adapter så har jeg tænkt mig at bruge co2 patron til at fylde luft i. Altså hvis jeg får en punktering så vil jeg først prøve at fylde op med co2 og se om det ikke holder.

Gør det ikke det så har jeg en forlimet ring med.

Men duer det ikke at pumpe den med Co2 når der er latex i?

• #11   19. jul 2011 hvis det kun er til et løb så sker der nok ik så meget ved co2...
    co2 får latex til at størkne hurtigere end almindelig luft... men et løb sker der vidst ik noget ved...

Kommentér på:
lukket ringe

Annonce