{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Lukket ringe. {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på et sæt American Classic 58 i clincher men syntes de er for tunge ( 1880 gram ) og overvejer om man skal prøve lukket ringe ( 1450 gram ) jeg har aldrig kørt med det og ville lige hører folks mening om at kører med lukket ringe i dagligdagen og ikke kun løb?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukket ringe.
  • #1   30. jan 2011 Og har læst gamle forum beskeder, det jeg søger er folk der bruger dem i hverdagen og om de syntes man kan leve med der..

• #2   30. jan 2011 Der er nogen der bruger lukkede både "til hverdag og fest", men jeg ville ærligt talt holde mig fra det.
    Bøvlet med lukkede overskygger i mine øjne de ganske få fordele der er ved dem.

• rasmus w
    rasmus w Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   30. jan 2011 Det er vel også et spørgsmål om kroner og øre, det er vel noget mere besværligt og omkostligt både at lappe og især skrift en lukket ring.

Skal lige siges jeg aldrig har kørt med lukkede ringe.

• #4   30. jan 2011 Jeg har også siddet og tænkt påat jeg skal jo lige lave en investering på 1200+ istedet for at flytte mine helt nye dæk lige over på...

tror jeg napper et par tunge Clincher hjul smiley

• #5   30. jan 2011 Du kan købe latex til dine lukkede ringe så når du punktere så lukker det hullet med det samme. Har selv kørt med det og jeg punkterede i en enkeltstart og kunne køre videre fordi der var latex i.

• rasmus w
    rasmus w Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   1. feb 2011 Gianni> Da man ikke kører motions løb på rundstrækninger er det ikke smart at punktere med 60 km tilbage.

Jeg har lige et tillægs spørgsmål, ved licensløb køre man rundstrækninger af kortere længde. Men hvad gør der i tilfælde af punktering evt. anden defekt? (hvis man ikke har sin egen servicebil med)
    Er der et fejeblad eller hvordan?

Kommentér på:
Lukket ringe.

Annonce