{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lukket ringe????
  • #1   5. nov 2009 To gode råd:

SPAR ALDRIG PÅ DÆK

SPAR ALDRIG PÅ DÆK

• #2   5. nov 2009 nej - men hvad ruller og som ikke punkterer - jeg vil nu prøve med lukkede ringe på mine nye hjul

• #3   5. nov 2009 Jeg køre med Vittoria Evo CX 23 mm og jeg har faktisk aldrig punkterer med dem... Prisen kan jeg ikke huske men Såååå dyre er de vist heller ikke.... Men lette og rigtig gode...

• #5   5. nov 2009 Her er mine erfaringer med de ringe jeg har prøvet:

Vittoria Corsa CX er nok markedets mest brugte, og bestemt ikke uden grund.
    De er stærke, lette, ruller vildt godt, har et godt vejgreb og er slidstærke. Absolut et dæk for professionelle og absolut det mest pålidelige jeg har prøvet.

Alternativet er Continental Competition eller Sprinter, der begge er stærke, super lette (lettere end Corsa CX), ruller måske en smule bedre end Corsa CX, godt vejgreb, men er knap så slidstærke. Også et pålideligt dæk, men lettere at punktere på end ovenstående.

Sidst vil jeg nævne Tüfo der også hører til i den gode ende, men er begge de to ovenstående underlegen på de fleste felter. Dog har Tüfo nok den letteste ring der vil være perfekt til et WW projekt med et par Tune Skyline klatrehjul, men personligt finder jeg dem ikke pålidelige nok til danske forhold og jeg har desværre punkteret lidt for ofte på dem...

Håber du kan bruge det til noget.

• #6   5. nov 2009 hvad med Continental - Grand Prix 4000 Tubular? - de er jo gode som alm. dæk ko - men lidt dyre

• #7   5. nov 2009 Jeg har kørt på Continental Competition hele sæsonen (løb) uden punkteringer.

• #8   5. nov 2009 Jeg kører med Vittoria Corsa evo cx. Det er dem jeg fik anbefalet da jeg selv spurgte på andre forums. De ruller godt, er slidstærke, godt vejgreb osv. Jeg har hældt lidt "Stans" No-tube i ringene og har ikke oplevet nogen punkteringer endnu (7-9-13)

• #10   6. nov 2009 Har prøvet Continental Competition. Til de danske veje er det et fantastisk dæk der ruller lækkert og holder godt.

Har du planer om at cykle udenlands, så vil jeg bestemt ikke anbefale dem. Punkterede på både for- og bagdæk flere gange inden for 2-300km ned gennem Holland/Belgien. Virker som om de mange brusten og andre vejtyper smadre dem.

• #11   6. nov 2009 @Simon P
    Det du beskriver vedr. Vittoria ringene er sådan jeg har det med Continental ringene... Også de Sprinter Gatorskin jeg har på mine Shamal Ultra.
    Hvorimod mine Vittoria Corsa CX altid har været modstandsdygtige overfor underlaget.

• #12   6. nov 2009 Jeg punkterede 6 gange på Conti Comp. i løbet af en halv løbsæson. Altså ca. 4 måneder.

• #13   6. nov 2009 jeg bruger zipp's ringe, og jeg har nu kørt het volk med vidre på dem, og der er ikke kommet en eneste flæge i dækket i nu, og de ruller super godt ! . kan varmt anbefalde dem !

• #14   6. nov 2009 jeg har nu bestilt Continental 4000 tubular - så må vi se hvordan de ruller

Kommentér på:
lukket ringe????

Annonce