{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  carbon vs alu ?
  • #1   22. feb 2011 jeg har taget nogle ret vilde styr på begge slags, og de har holdt som de skulle. Min gamle cube fik dog en bule, og det er træls og se på.

tilgengæld har jeg en kammerat der "tabte" hans trek 9.8 hardtail ned på hjørnet af en kantsten, og det slog hul i carbonen. men det er også første og eneste gang jeg har set carbon gå i stykker.

• #2   22. feb 2011 hva med garanti på scott carbon rammer ? hvor mange års garanti? hvor meget dækker den ?

jeg har heller ikke så stor kampvægt små 70 kg.

• #3   22. feb 2011 Jeg havde en carbon ramme som fik en revne i overrøret, den blev lavet for 700 kr, og så var den kørende igen. Husk på at en bule i alu kan stadig være farlig, da den vil være svækket på det sted. Og så kan der komme et knæk lige pludselig, hvis skaden er slem nok.
    Jeg er glad for carbon, fordi det er til at forholde sig til, og samtidigt er det til at reparere. smiley

Udover det har carbon andre fordele som vægt, stivhed, komfort.

• #4   22. feb 2011 overvejer en scott scale 20 det er vel en mellemklasse carbon?
    nogen der kender til stel garanti på scott ?

• #5   22. feb 2011 Jeg ville vælge en Cannondale som den jeg har... Det er et super godt stel og de har 99 års rammegaranti... Jeg ville til hver en tid vælge et godt alustel frem for en tvivlsom carbonramme... Min ramme vejer kun 1450 gram... Og det er str. large=19"...
    Her er et link..
    http://www.cykelkompagniet.dk/produkter.php?prod=122
    Og så har den Lefty gaflen... Den bedste gaffel på markedet...

Kommentér på:
carbon vs alu ?

Annonce