{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.167 visninger | Oprettet:

brækket kraveben, er det normalt? {{forumTopicSubject}}

hey

jeg tænker der nok er et par stykker herinde der har haft brækket kravebenet.

Jeg brækkede d. 18 marts (dvs 2 måneder siden) mit kraveben næsten ude ved ledet ved venstre skulder, og jeg er stadig rimelig smerte påvirket, jeg kan f.eks. stadig ikke ligge på venstre side, eller løfte halv-tunge ting.

Jeg fik afvide det ville tage ca. 1 måned før jeg var klar igen, og det er jo ved at være overskredet godt nu smiley

Ved i om det er normalt, eller skal jeg give det lidt mere tid inden jeg kontakter lægen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brækket kraveben, er det normalt?
  • #2   17. maj 2011 brækkede kraveben ser man forholdsvis ofte, desværre

• #3   17. maj 2011 Er du oppereret for det for hvis du er det så plejer det at gå hurtigt

• #4   17. maj 2011 Godt observeret, Torben smiley

Jeg baskede mit kraveben for i 2004 på motorcykel. Jeg fik hverken 8-tal på ryggen eller operation, men en slynge til den første uge eller to. Hvis jeg skulle lige på maven, skulle jeg ligge med skulderen ud over sengekanten.
    Jeg kan ikke huske hvor lang tid det tog før jeg var 95% igen, men det var vist mere end to måneder. Jeg havde problemer med at have rygsæk på i lang tid, og idag siger det stadig klonk eller knas hvis jeg kører armen i cirkler. Det er ubehageligt, men gør ikke ondt, og jeg har iøvrigt ikke gener deraf.

• #5   17. maj 2011 God bedring smiley

• #7   17. maj 2011 Simon P, der kan intet ske ved at ringe til lægen, men jeg gider ikke spilde hans og min tid på en konsultation hvis jeg alligevel kunne få svar herinde.

René N, nej jeg er ikke opereret, brudet var lige på grænsen til en operation, men de vil se tiden an inden de åbner smiley

Niels J, tak for dit svar smiley kort tid efter styrtet kunne jeg faktisk gå med rygsæk, så det er fedt, men med hensyn til alt andet var jeg totalt handicappet smiley

og tak.

• #8   17. maj 2011 Jeg brækkede mit højre kraveben for fem uger siden. Har stort set ingen smerter mere kun hvis jeg for slag mod kravebenet eller hårde stød/ ryk i armen. Jeg er dog kun 14 så jeg heler lidt hurtigere.

• #10   17. maj 2011 En af mine venner brækkede kravebenet der hvor du beskriver, altså helt ude omkring skulderen. Han fik at vide at han aldrig vil kunne køre ordentligt igen! smiley Så få det tjekket af en læge før det er for sent.

Kommentér på:
brækket kraveben, er det normalt?

Annonce