{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

"Løber i min maling/lak" {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver simpelthen nødt til at høre jer om noget.

Jeg købte en Avenue Broadway 7 nexus 2008 model.
Jeg har cyklet på den en uge og er meget glad for den da jeg ville vaske den finder jeg en lille løber i malingen/lakken.
Da jeg opdager fejlen efter jeg er kommet hjem fra ferie og har haft cyklen i 3 uger men kun kørt på den i 1 uge.
Jeg kontakter forhandleren som giver mig følgende svar: Jeg skulle have retuneret cyklen inden 14 dage og ubrugt. Svært når man har været på ferie.
Jeg ville bare hører om jeg er galt på den..? Vil sku ikke have en cykel til 6000,- kr med en sådan fejl. det er jo ikke Harald Nyborg jeg har købt cyklen...


Mvh. Thomas Weichel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Løber i min maling/lak"
  • #1   4. sep 2008 Morten: Ja det er rigtigt det er en brugsgenstand. men en løber i i malingen/lakken er jo en fabrikationsfejl. og bør rettes mener jeg..


  • #2   4. sep 2008 Det er jo det samme som hvis man køber en bærbar computer med en ridse i.

    jeg mener da at du skal have dig en ny cykel


  • #3   4. sep 2008 En løber har været der for starten af, så den skal de fjerne..

    Jeg er inden for autobranchen (ved godt vi snakker dyrere produkter der) men kommer der nogen med en lakfejl som tydeligt kan ses er fab. fejl, så bliver døren/skærmen eller hvad det nu må være, malet om. på garantien. så jeg ville måske ringe til forbrugerstyrelsen og rådføre dig med dem. og derefter gå til din cykelhandler med div. papirer fra dem, og så skulle den være hjemme.

    nb. men kan godt forstå dit dillemma, for havde du været der med det samme, så ville han sikkert bare bytte den ud, og sælge den til en anden i håb om at de ikke opdager det.


  • #4   4. sep 2008 hej istedet for at gå til forbruget styrrelsen( som har ca 1,5 års ventetid på behandlig af klager) ville jeg jo nok bare snakke stille og roligt men min cykelhandler og finde en løsning, og som vores ven rene e sikkert ved kan sådan en løber poleres væk

  • #5   4. sep 2008 Gert D

    Enig... det kan den, men tvivler på at en "alm" cykelhandler besider den egenskab smiley ikke for at genere cykelhandlere, men det er jo ikke polering af løbere de bruger mest tid på. jo, en våd/slibesten og noget tålmodighed, og så lidt efterpolering, så er den væk, hvis det altså kun er klarlakken der er løber i.

    Hvis han var villig til at hjælpe, så havde han vel tilbudt det?



  • #6   4. sep 2008 tak for jeres indlæg..

    Mvh.

    Thomas Weichel


Kommentér på:
"Løber i min maling/lak"

Annonce