{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Ny i racerverdenen {{forumTopicSubject}}

Hej venner,

Har netop købt mig min første racer, og har brug for lidt hjælp til en verden som jeg intet aner om smiley

I første omgang tænker jeg, at jeg skal have fat i nogle klikpedaler og nogle cykelsko. Er det ikke smart at få et par kombipedaler, jeg har kigget lidt på de her:

http://www.cykelgear.dk/reservedele/pedaler/combi-pedaler-klikalmspdlook/shimano-combi-spdalm-a530-sort

Men hvordan så med sko, passer alle til dem?

Derudover skal jeg have skaffet mig noget cykeltøj. Jeg løber i forvejen ret meget, så har en masse jeg kan bruge, men slipper nok ikke udenom, at skulle investere i nogle bukser med en pude?

Nogle gode/billige hjemmesider?

Og ellers, hvad er must haves med en racercykel?

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af rullegardin, plisségardin, hattehylde og spejl 800 kr.
  • At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.
  • Fylde 4 huller i væg 400 kr.
  • Ophæng af TV, samle skabe mm. I morgen ! 2.500 kr.
  • Skift af pære på parkeringslys Ford ka 400 kr.
  • Ingen strøm i lejlighed 3.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny i racerverdenen
  • #1   4. jul 2012 Kombipedaler er gode hvis du også skal bruge cyklen i dagligdagen, ellers så vil jeg anbefale dem her (link fjernet)detaljer/190045.html, som også kan fås som pakke løsning, hvor du både får sko og pedaler.

Jeg vil nok invistere i noget cykeltøj som fås i mange forskellige prisklasser, du skal vel også have cykelcomputer, drikkedunk, hjelm, cykelbriller m.m.

Prøv at kigge på denne hjemmeside, bruger den selv meget: (link fjernet)

• #2   5. jul 2012 Bruger også Look pedaler jeg har dem der heder LOOK KEO Classic. Som jeg er yders tilfreds med. så dem går du ikke fejl af.

Kommentér på:
Ny i racerverdenen

Annonce