{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cannondale eller Scott
  • #1   5. mar 2014 Prøv dem... Det er den bedste måde du kan finde ud af hvad du helst vil have...

• #3   5. mar 2014 Ja begge er jo med comfort geometri og shock absorbing, og nogenlunde samme komponenter. Tror det vil komme an på hvilken en du bedst kan lide looket på.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #4   5. mar 2014 Hej Kaj

Jeg har selv en Synapse 2012 Ultegra og er super glad for den. Rigtig behagelig og lækker cykel.

• #5   6. mar 2014 livstid garanti på stel som første gangs køber smiley hos cannondale

• #6   6. mar 2014 Jeg ville tage den Cannondale .. smiley

• #7   6. mar 2014 Tak for svarene...jeg har endnu ikke haft muligheden for at prøve dem...vinter sæson...men har nu afskrevet Scott Cr 1, da jeg har fået et endnu bedre tilbud. Idag..en Scott Foil 15 samme pris som Synapsen..hmm...kører Cannondale mtb og elsker den cykel..men Scott Foil er også fin. Grunden til jeg tænker Synapse er pga den jo er komfort cykel til lange ture og jeg i forvejen er Cannondale rytter. Vil gerne supplere mtb træning og konkurrencer med racercykel træning og konkurrencer og kører fully nu pga en tidligere knæskade samt en ryg/ læn det har drillet. Men nu går tingene noget bedre og er i tvivl om at det måske er bedre at satse på en Racer fremfor en komfortracer , men ikke i tvivl om at begge er fine, men til hver sit formål. Ikke et nemt valg...hvor meget bedre er Foil end Synapsen..hvis overhovedet den er det og mon det er bedre at satse på komfortcyklen i det lange løb...eller sku man springe til og sælge Foil igen hvis kroppen begynder at drille igen...hmm..

• #9   7. mar 2014 Jan j smid lige de film op du bruger smiley

• #10   7. mar 2014 Prøvede en Synapse idag på en lille 8 km tur..fin cykel. Altså, den er jo nok god til lange ture og primært det den skal bruges til som supplement til mtb som er primær interesse... Men at man kan få sig en racer der kostede 36000 i 2013til det samme som en ny Synapse 2014 får det til at rode lidt i hovedet smiley ..men Scott er jo mega stiv ifht til..lig med fart..omvendt så kan Synapsen godt køres stærkt på også og tilmed med mere komfort...men hvorfor den koster noget mindre end Foil 15 må jo nok være Carbonen..??.selve udstyret er godt på dem begge..livstids garanti på Cannondale og 5 år på Scott..talte med forhandlerne idag...det tæller også for Synapsen. Jeg har ikke fået et bikefit, men overvejer det, til gengæld er jeg blevet skannet da jeg købte min mtb og den er fantastisk på det meste..kan godt få en smule ondt i inderlåreme øverst i lysken..måske sadlen? Lænden og knæene er sansynligvis min gamle skade der driller..kører en del konkurencer og i 2013 kørte jeg 7233km mestendels på mtb i bakkerne og suppleret med landevej på en meget gammel racer ..så det er vigtigt for mig at få mig den helt rigtige racer. Det der taler for Cannondalen er komforten, men Foil er jo også en fin bike og måske bedre ligeså?? Tænker her på Carbon osv ..

Kommentér på:
Cannondale eller Scott

Annonce