{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

per c
per c
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 8

cannondale flash scott scale ERFARINGE {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er blevet lidt forelsket i de her..Har næsten altid kørt på trek men synes jeg vil prøve noget nyt, Er der nogen der har nogle erfaringer med cannondale flash carbon 3 eller 4 .Scott scale 20 eller 30

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cannondale flash scott scale ERFARINGE
  • #1   19. aug 2010 der er ikke forskel på et scale 20 og 30 stel bare opsætningen. men kan kun sige god for scott'en har desværre ikke prøver flash'en, men mht til stel går du ikke galt i byen med et scott scale carbon stel. det er guf
    mvh mikkel

• #2   19. aug 2010 Jeg kan også kun sige gode ting om Scale carbon.... Synes cannondale er rigtig lækre, men de er sq for dyre i forhold til det udstyr der sidder på dem!

• #3   19. aug 2010 jeg har både en scale 30 og en scale 20 fra 09 begge 2 med lidt opgraderinger som du også kan læse i mine profiler det er begge 2 alle pengene værd så skal du købe ny bike nu så kontakt heino cykler de sælger scale 20 fra 09 til 16500 gear xt skifter xt bremser xt krank ztr bagskifter

• #4   19. aug 2010 xtr bagskifter skulle der stå

• #5   20. aug 2010 Jeg kan kun sige god for Flash carbon 3. Det er en genial cykel. Langt bedre geometri end Scott, hvis man spørger mig, og så kommer Flash 3 med Lefty Speed DLR Carbon.

Flash Carbon 3 er den mest komfortable cykel jeg har prøvet, lige bortset fra Flash Team Hi-mod som har den der SAVE saddelpind fra USE.

• per c
    per c Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 8
    #6   20. aug 2010 Synes at cannondale flash 3 er en super fed mtb men noget DYRE :-)..Hvor skal man hen i landet for at finde en forhandler med et pænt udvalg af cannondale??????????

Kommentér på:
cannondale flash scott scale ERFARINGE

Annonce