{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

Kenn L
Kenn L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Så skal jeg igang med mtb sporten. {{forumTopicSubject}}

Men hvilken cykel.. Jeg har kigget lidt frem og tilbage på de forskellige modeller og jeg er faldet lidt for disse 2.

Canyon AL 6.0
Bianchi Jab 7100.

Jeg ved at canyon er et rigtig godt mærke, men hvor meget bedre er det end f.eks. den bianchi cykel?.

Beløbet jeg vil bruge på en cykel er omkring de 8000.-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skal jeg igang med mtb sporten.
  • #1   19. maj 2011 hvis det var mig der skulle ud og have ny cykkel idag, ville jeg lægge mine penge i en brugt, som evt er godt opkraderet,

men self skulle den kigges godt gennem inde køb.

• Kenn L
    Kenn L Tilmeldt:
    jan 2011

#2   19. maj 2011 Ja og da jeg ikke har ret meget forstand på det, eller kender nogen som har det tør jeg ikke rigtig at købe brugt.. Har aldrig rigtig brudt mig om at købe brugt.. man aner ikke hvordan varen har været behandlet.

• #3   19. maj 2011 Vil holde mig til canyonen, da den har bedre udstyr og en lav vægt i den prisklasse - Har ikke kunnet finde vægten for bianchi, så det er muligvis ikke noget de er stolte af - don't know.

• Kenn L
    Kenn L Tilmeldt:
    jan 2011

#4   19. maj 2011 Ja håber også på det bliver godt.. smiley Problemet med at købe brugt er lidt den jeg er udsendt på sicilien lige pt, og skal være her et godt stykke tid endnu.. De har dog en del gode tilbud her nede så det er lidt derfor jeg vil købe nyt.. plus det kunne være lidt fedt at starte med at køre i lidt bjerge.. smiley

Har lige et spørgsmål mere.. Angående størrelse.. Nogle steder står der at fra den højde til den højde skal du bruge en medium cykel.. andre steder står der at stellet skal være 44.6cm højt, men aldrig begge dele..

Jeg har målt min skridt længde til 82 med sko på, og er 173cm høj. Passer det til en Medium cykel?

• #5   24. maj 2011 Umiddelbart vil jeg mene du skal have en 16" MTB. "Medium cykel" lyder lidt forenklet.

Hvis du ska bruge flere tal på det kan du anvende bikebusters her:
    (link fjernet)

• #6   24. maj 2011 Har ca. samme mål som dig vil jeg tro, og min canyon er en Small - 16.5 "..
    Du kan bruge canyons : http://www.canyon.com/_dk/tools/pps.html
    til at finde den rigtige størrelse.

Kommentér på:
Så skal jeg igang med mtb sporten.

Annonce