{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.774 visninger | Oprettet:

Første racercykel... {{forumTopicSubject}}

Min "gamle" trofaste Avenue Spirit XS4000 er blevet stjålet. og jeg har besluttet mig for at anskaffe mig en fuldblodsracer som erstatning.

Jeg har været ude og kigge på lidt forskelligt, bla. TREK Madone 4,5 til ca. 13000.

SCOTT er dog også meget inde i varmen, med deres CR1 Team til 12.000.

Yderligere fik jeg tilbudt SCOTT Addict R3 til 18000, hvilket er noget over det jeg fra starten af havde sat til side. Dog virker det til at være en SUPER lækker cykel men 780 grams stellet med forlænget kronrør.

Jeg ved dog endnu ikke specielt meget om racercykler, og tyer derfor til dette forum for at få nogle bud på hvad der er bedst til pengene og som nybegynder.

Mvh

Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første racercykel...
  • #2   21. aug 2009 alle er gode at begynde på, tror alle sammen herinde kan nikke genkendende til at de startede på noget lavere.. men hvorfor ikke få et highend stel som har højrere gensalgspris fra starten? - plus, det er et super stel at bygge videre på hvis du bliver bidt ;).

Jeg havde gået efter Addicten :D.

• #3   22. aug 2009 Kom med lidt info om udstyr på de 3.. men umiddelbart lyder sådan en addict R3 da lækker.. hvis der ellers er godt grej på

• #6   23. aug 2009 Jamen SCOTT CR1 i de to klasser er:

TEAM: m/ Shimano 105 komplet gruppe samt Mavic Aksium hjulsæt

tilbud til 12000.

PRO: m/ Shimano Ultegra gruppe samt Mavic Krysium Elite hjulsæt

kan måske få den ned i lidt over 15000.

og så

ADDICT R3: som CR1 Pro, men med 790 grams stel m forlænget kronrør ("intern" saddelpind)

tilbud 18.000

• #7   4. sep 2009 Så blev beslutningen taget. Jeg lod hjertet råde, og slog hjernen fra og købte en Scott Addict R3 med et sæt Look Keo Carbon pedaler og en Scott Carbon flaskeholder.

Samlet pris blev 18750,- efter rabat fra 25500,-

Billeder kommer snarest... Skal hente den på onsdag (den integrerede sadelpind skal jo lige skæres til osv.)

Glæder mig mere end et lille barn til juleaften smiley

• #8   4. sep 2009 det valg fortyder du ikke ;).

tillykke, glæder mig til at få den online..

Kommentér på:
Første racercykel...

Annonce