{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

Frederik K
Frederik K
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Første racercykel {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står og skal beslutte hvilken racercykel jeg skal købe som den første. Mit budget ligger på 9-13.000kr. Jeg har selv kigget på lidt cykler og har fundet et par stykker som jeg synes så interresante ud.

(link fjernet)

(link fjernet)

Derfor vil jeg gerne have lidt feedback omkring cyklerne fra nogle af pro'erne herinde smiley og måske bud på andre cykler, som kunne være en god startercykel.

Begrund venligst dit svar, tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første racercykel
  • #1   30. maj 2012 Hej du.

De ser super lækre ud.. jeg ville nok vælge nr. 2 med ultegra gear, da de er en tand bedre end shimano 105.
    Hvis du ikke har så meget forstand på det, kan du læse lidt om shimano gear her: http://cykelspurt.dk/gode-rad-ved-kob-af-racercykel/

og som nybegynder kan du også læse lidt mere om must have cykeludstyr her: http://cykelspurt.dk/udstyr-til-din-cykel-need-to-have/

God fornøjelse..

Mvh Tobias.

• Frederik K
    Frederik K Tilmeldt:
    maj 2012

#2   30. maj 2012 Tak for det, men jeg hælder godt nok mest til den første, da den er med carbon stel. Hvis jeg nu skulle blive bidt af det og gerne ville til at opgradere min cykel ville det vel være bedst med en ramme af carbon? Ved ikke meget om det, og det kan da også godt være at aluminium er lige så godt.. smiley

• #3   30. maj 2012 Jeg har altid fået fortalt .. hellere købe en knald god alu. ramme end en billige carbon ramme smiley ..

• Frederik K
    Frederik K Tilmeldt:
    maj 2012

#4   30. maj 2012 Problemet er jo så bare at jeg overhovedet ikke ved, hvor gode nogen af rammerne er smiley

• Frederik K
    Frederik K Tilmeldt:
    maj 2012

#6   31. maj 2012 Føler lidt at jeg bliver nød til at lave et nyt indlæg, når det andet går død eller når jeg finder en ny cykel, som ser interresant ud.. Jeg vil jo gerne være sikker omkring min første cykel. Og der skal helt sikkert nok komme flere smiley

• #7   31. maj 2012 Jeg har Tiagra's nye gear gruppe på min nisihiki :).. det kører rigtig godt synes jeg smiley ..
    -- Frederik. jeg synes du skal tage til en fag mand, for hvis du køber en på nettet, ville du komme til at fortryde en heller anden ting ..

Kommentér på:
Første racercykel

Annonce