{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knæproblemer
  • #1   25. jun 2012 Hej, jeg ved ikke lige hvad det skyldes. ( måske overbelastning ). Men i hvert fald så skal du passe på, og hvis du mærker noget til det efterfølgende så skal du altså passe meget på med ikke at træne for hårdt, da jeg overbelastede mine knæ midt i februar tog jeg ca. 1 uges pause og så ugen efter kørte jeg for meget igen, og nu har jeg gået siden da med ondt i knæene, og kan kun cykle langsomt, ellers gør det ondt i knæene. Så pas på!! smiley

• #2   25. jun 2012 Jeg fik noget lignende af at løbe marathon for et par måneder siden. Jeg har holdt løbepause siden, efter jeg forsøgte mig med et par løbeture og noget cykling. Nu er jeg på vej op på hesten igen, det går fint.

Du skal dog være ekstremt forsigtig med overbelastningsskader, de kan IKKE løbes væk. Derfor tog jeg også konsekvensen, og holdt pause fra træningen. Det faldt så også fint sammen med sommerhusdruktur og Copenhell...

• #3   25. jun 2012 Jeg tror din sadel er for langt nede.
    Tommelfingerregel: Har man ondt lige over knæet, sider man for lavt.
    Har man ondt øverst oppe af låret sider man for højt.
    Kan også være du sider lidt for langt fremme. Så du sider og træder bagud.
    Pedalen pegende vandret fremad. Skal der være en lodret linie fra knæet og ned til fordalen hvor du træder på pedalens aksel.

• #4   25. jun 2012 Kunne sagtens være pga af sadlen, da havde sat den lidt ned da det var teknisk svært at cykle igår, men kan også være overbelastning, da jeg kun havde gear 11-30 til rådighed de sidste 7 timer.

• #5   25. jun 2012 Hej

Det kan også være dine oedaler/klampe indstilling, hvis du sidder og vrider i knæet pga klampen sidder skævt. Nu ved jeg ikke hvad du køre med, men havde samme probler indtil jeg fik købt mig nogle Speedplay pedaler, de kan klart anbefales.

Kommentér på:
Knæproblemer

Annonce