{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken pedaler synes i er de bedste
  • #1   15. aug 2007 DMR V8 ! helt klart smiley

• Morten s
    Morten s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 53
    #3   15. aug 2007 Time er min personlige favorit af de seneste systemer jeg har benyttet. Deriblandt er Dura ace pedalerne, speedplay også en jeg ik ka huske:)

På andenpladsen må det blive speedplay

• Morten s
    Morten s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 53
    #4   15. aug 2007 DURA ACE PD-7800 Spd-sl selvfølgelig

• #5   17. aug 2007 HEHE det er iorden Chris .. men er selv cykel-handler .. så springer nok over ved købet af dine look keo .. men tak for tilbudet ;o)

så alt i alt .. så er spd sl , Look keo . og time pedaler toppen af poppen ?? ;o)

• #6   17. aug 2007 ja vi sælger helt klart mest spd - sl .. men bare fordi man sælger meget af et produkt er der ikke = med at det er det bedste ;o)

• #7   17. aug 2007 ja Kasper det er lige præcis det der er problemet med nogen ryttere ... nogen mener kun eks. at shimano , eller Sram er det eneste rigtige .

min holdning til hvad der er bedst er ikke ensbetydning med at der er rigtigt .. jeg mener at som forhandler at det er vigtigt hele tiden at holde sig opdateret på market med hvad der rør sig .. og hvad det er som folk gerne vil have ....

og hvis du ikke har lyst til at handle med en sælger/forhandler som kun mener at der en en ting/ type som er det rigtige .. ja kan kun sige : vi overlever nok ;o)

Kommentér på:
hvilken pedaler synes i er de bedste

Annonce