{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny kæde "dura ace 9700gr"
  • #1   16. dec 2011 Det er selvfølgelig ikke en 9700 gruppen, men en 7900 smiley

• #3   16. dec 2011 Har hørt at en kæde holder ca 1000 km ... Jeg har kørt noget mere.. Men så skifter jeg hele svineriet. ... Hvad anbefaler i så af kæde og kassette ??

• #4   16. dec 2011 jeg har kørt 3 kæder op med den samme kassette. Så længe at man skifter kæden inden den bliver for slidt, så kan kassetten køre utallige kæder op, men i det øjeblik at kæden bliver så lang at den trækker i kassetten og slider på den så skal der også en ny kassette til, når man skifter kæde.
    Køb ikke en farvet YBN-kæde, de holder ikke farven, men kører ganskefint. KMC, er et godt bud, vil jeg sige, eller shimanos egne. Kæde er ikke så vigtigt, men som hovedregl holder de længere jo dyrere de bliver.

• Casper B
    Casper B Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 27
    #5   17. dec 2011 Køb en ny Dura Ace kæde. Det kører bare bedst

• #6   17. dec 2011 Daniel Daniel Daniel...

Det er ikke en hovedregel at de holder længere, jo dyrere de er. Jo dyrere de er, jo lettere materiale er de lavet af, og jo hurtigere slides de!

Et eksempel kunne være SRAMs Red kassette (Ikke en kæde, men stadig en sliddel!) - Den slides hurtigere end andre, da dens letvægt materialer ikke er ligeså holdbare.

Kommentér på:
ny kæde "dura ace 9700gr"

Annonce