2.090 visninger
|
Oprettet:
fulcrum Racing Zero {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt et sæt brugt Fulcrum Racing Zero, og det føles som om begge hjul er ude af balance.
På selve fælgene er der ligesom et stykke mellem to eger som ikke er fræst væk som på resten af fælgen, dette er modsat der hvor fælgen er svjset sammen.
Det er der sikkert for at ophæve den ekstra vægt som svejsningen giver, men stadig 'hopper' hjulet når jeg køre.
Har prøvet flere forskellige slanger, drejet dækket og lige lidt hjælper det.
Er der andre der har oplevet dette, og hvordan har i evt løst problemet eller skal jeg bare vænne mig til det?
Tak
Vh
Klaus
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 4 Cykler: 5 Emner: 14 Svar: 228
jeg tror det bliver svært at finde nogle hjul som ruller bedre
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 51
Har prøvet med forskellige lænder på ventilen og en 60mm med 2 stk af de ringe man normalt spænder ventilen fast med, hjælper lidt på det men slet ikke nok.
Spinner men hjulet op mens man holder det i hånden så er det helt tydeligt at mærke det er ude af balance, her snakker jeg hjul uden dæk/slange........
Hjælp jeg bliver sku snart tosset af det her:-(
Klaus
mar 2009
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 51
Kan det være nok til at gøre det?
Han var noget forundret over hvor meget begge hjul er ude af balance.
Blev ellers lovet før jeg købte dem at de var 100% ok, det er sku lidt træls...
Klaus
mar 2009
jeg er super glad for mine.
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 6 Emner: 12 Svar: 1.420
apr 2010
Følger: 1 Svar: 4
Du holder bare hjulet ud i strakt arm, det tungeste vil vende nedaf, så sætter du bare lidt blyplade i den anden ende, typisk er 10-20 gram nok, det er en meget anvendt metode, og jeg har set det lavet af en af danmarks bedste hjulbyggere, kan se jeg skriver lidt sent, så måske har du fået styr på det, ellers så held og lykke med de ellers dejlige hjul..
fulcrum Racing Zero