{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål ? {{forumTopicSubject}}

hvilken forskel ville jeg kunne føle ved at købe et par nye og højere klasse fælge end mine std på min mtb ? og så går jeg og overvejer en ny hvid fox forgaffel 2011 ville det være et godt køb eller vil jeg ikke kunne mærke den store forskel i forhold til min rock shox reba sl ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 spørgsmål ?
  • #1   17. feb 2011 ps fælgene er sunringle ryde xmb og hvilke fælg ville i kunne foreslå ?

• #2   17. feb 2011 En reba er en fin gaffel, men en fox er noget bedre. Den er både stivere og mere plush, samt lettere. Så du vil helt sikkert kunne mærke forskel.

Mht hjul så er det væsentligt at kende dit budget, for hjul koster lige fra 1.000 - 10.000 og nogle gange mere, hvis man er virkelig crazy smiley

• #3   17. feb 2011 Fox forgaffel er noget helt andet, end en Rock Shox Reba.
    Du får en mere kontant gaffel end den du har nu, og så køre den helt anderledes end en Reba, Har selv haft både Reba og køre nu med Fox.

Så er der hjul, du kunne evt. smide nogle American Classic på hvis du er vægt liderlig, eller hvis det bare skal være noget der holder ville et sæt Mavic Crossride ikke være dårligt.
    Men det kommer også helt an på hvad dit budget er.
    Mvh

• #4   17. feb 2011 takker for svarene smiley

Kommentér på:
2 spørgsmål ?

Annonce