{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Hayes Sole? {{forumTopicSubject}}

Jeg står lige med en cykel hvor der ikke var noget olie i bagbremsen til at starte med, så har jeg fået det gamle ud og noget nyt i. Nu bremser den, men hammer dårligt (jeg har ikke tjekket om der er samme mængde olie i som da jeg kom det nye i, men har ikke set at den har tabt olie)..
Som det står til nu, når jeg trykker i bremsegrebet bremser den MEGET sløvt, stort set ingen effekt, men hvis jeg pumper det lidt, får den lidt mere effekt, dog ikke nok til at blokere helt.. Men hvad, kan man gøre noget ved det, eller er det bare en skodbremse efter et par år på banen, (den er ikke brugt til andet end bykørsel) ..

Der er et hul (link fjernet) sådan ca i midten af indgangen og udgangen bare på bagsiden, man kan lige se det hvis man kigger efter, skal der sidde en bolt i det hul eller noget? for på den her er der ikke noget i, hverken foran eller bagpå, selvom der er gevind i.

Det kunne være klodserne der havde suget olie, men kan ikke se andre mulige ting det kunne være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hayes Sole?
  • #1   10. maj 2010 når jeg trykker i bremsegrebet bremser den MEGET sløvt, stort set ingen effekt, men hvis jeg pumper det lidt, får den lidt mere effekt,

Det lyder som der er luft i dine bremser. udluft dem og se om der ikke hjælper

• #2   11. maj 2010 hayes bremser er ikke de nemeste bremser at udlufte .
    Har du husket at bruge den rigtige olie og har du et udluftnings kit til hayes?

mvh bo

• #3   11. maj 2010 Så har jeg endelig fået den til at virke.. glemte at få luften ud af systemet, men da jeg gjorde det, virkede den overhovedet ikke.. så skilte jeg kaliberen ad og rodede lide meget ved den, men nu virker den sgu, heldigvis.. lorte bremse smiley .. og nej, havde ikke noget (rigtigt) bleedkit, men en sprøjte fra apoteket og en slange fra et bleedkit.. det bruger jeg også til shimano, super let smiley

Kommentér på:
Hayes Sole?

Annonce