{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 x 9 speed mtb
  • jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 494
    #1   7. jul 2017 kortere klingebolte er nødvendige, ellers er det kun at afmontere overflødige dele, og evt. tilpasse kædelængde

• #2   7. jul 2017 Fedt! Tak for svar

• #4   7. jul 2017 Kobling? Ja har læst mig frem til jeg skal bruge en 10 speed kæde?

• #5   7. jul 2017 Tænder kan jeg ikke huske på stående fod, men tæller dem når jeg kommer hjem..

• #6   11. jul 2017 Opfølgning:

Jeg har nu skiftet de gamle klinger ud med den ovale, og pillet forskifteren af. Det hele kører perfekt med 9 speedkæden jeg havde i forvejen og uden yderligere indstilling.

Klingeboltene fulgte med den nye klinge.

• Emil  W
    Emil W Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 13
    #7   12. jul 2017 kobling er en mekanisme i bagskifteren der holder kæden stram så den ikke falder af din nu ene klinge. Du kan dog ikke få en bagskifter med kobling til 9-speed, så det behøver du ikke lede efter. Hvis din kæde falder af kan du montere et kædestyr eller en lidt mere involveret løsning er at købe en 10 speed shimano bagskifter med kobling og et sram 9 speed skiftegreb. De kan godt tilpasses så de kører godt samme og dermed giver et 9-speed system med kobling. Det kører jeg selv med.

Kommentér på:
1 x 9 speed mtb

Annonce