{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Det "nye" cykelgalleri er det optimalt? {{forumTopicSubject}}

Hej med cykellister..

Jeg skal lige høre Jeres mening om det "nye" cykelgalleri?

Personligt synes jeg det er så ringe! Når jeg klikker på en annonce, så kommer jeg bare ind på en side hvor der vist andre annoncer og forum-tråde.

Samtidig kan jeg ikke finde både "Ritter" og "Issac" når jeg søger i marked også under cykel.

Det er skidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det "nye" cykelgalleri er det optimalt?
  • #1   2. apr 2012 Jeg synes også det er utroligt forvirrende. Der er kommet nogle fede features til, ja, men det er sgu ikke helt gennemført det hele....

• #2   2. apr 2012 Overvejer at slette bruger, og finde et mere overskueligt udenlandsk forum.
    Nogen gode ? Mest mtb...

• #3   2. apr 2012 Har været meget fan, men synes ikke det fungere fantastisk.

Billederne er stadig ikke specielt store, men det loader langsomt!

• #4   2. apr 2012 @Jakob P: www.mtbr.com

Super forum. Siden ser i øjeblikket ud til at være nede, men kører normalt 100% smiley

• #7   2. apr 2012 enig med kryll..
    ligeså snart sukkeret til kaffen er flyttet hen i en anden skuffe, end det plejer, så går jorden under..come on..

• #8   3. apr 2012 Shit!! HAR de flyttet sukkeret!!

• #9   3. apr 2012 The sukker has left the building.. Syntes det nye er udemærket, men absolut med plads til forbedring.

• #10   3. apr 2012 Rom blev heller ikke bygget på én dag., så mon ikke de retter de fejl, der nu er, hen af vejen?

• CykelGalleri.dk
    CykelGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 47858 Emner: 29 Svar: 130
    #11   3. apr 2012 Kenneth B: Vil det sige, at du ikke får vist den annonce, som du klikker på - men andre i stedet for? Hvis det forholder sig således, så vil vi meget gerne have et link til denne annonce.

Mht. søgning i marked, så vil du ikke kunne finde de nævnte mærker medmindre, der er oprettet annoncer med netop det mærke. Dette er gjort for, at brugerne ikke skal komme til en tom side, hvis de søger på et mærke, som der pt. ikke er nogen annoncer af.

Men de nævnte mærker findes stadig i galleridelen - og der er også oprettet cykler af mærkerne - fx. http://www.cykelgalleri.dk/galleri/sogeresultat?page=1&sort=8&type=Ritter

Hvis I oplever fejl, så vil vi blive meget glade, hvis I vil melde dem til os, så vi kan få dem rettet med det samme smiley

Mvh. CykelGalleri.dk

• #12   3. apr 2012 Det eneste jeg synes er træls, er at der er alle de her pis reklamer ind over ting når man bruger cg på mobilen, men det er fælles for alle gallerierne og var ligedan på den gamle layout ! og det er bare træls smiley huhu

• CykelGalleri.dk

#13   3. apr 2012 Rene: Vi er ved at kigge nærmere på hvordan bannerne opfører sig, når man er på siden via smartphones og tablets.

• CykelGalleri.dk

#14   3. apr 2012 Rene: Kunne vi få dig til at tage et billede, næste gang det sker - og så sende det til support@bazoom.dk?

• CykelGalleri.dk

#15   11. apr 2012 Vi har nu foretaget et upload, hvor følgende ændringer er foretaget:

Skriftfarven er ændret fra grå til sort, da vi har fået mange tilbagemeldinger om, at det forvansker læsningen.

Vi har rettet fejlen med tidsangivelserne, så de nu vises korrekt - og samtidig har vi ændret tidsangivelsen, så det nu er præcist oplyst, hvornår indlægget eller kommentaren er skrevet.

På CykelGalleris forside har vi genindført fotoalbum, bedst bedømte gallerier, man kan nu se flere forumindlæg - og ligeledes er det igen muligt at frævælge Off Topic-kategorien i viste emner.

Herudover er der foretaget diverse smårettelser, som I brugere har meldt ind til os. Vores udviklere arbejder fortsat med fejlrettelser, og hvis I oplever noget, der ikke virker, så kontakt os endelig.

En stor tak til de brugere, der har skrevet her i tråden samt meldt fejl ind via support smiley

• #16   11. apr 2012 kunne også godt tænkte mig at man ikke automatisk har sat kryds i "følg dette emne" hvis jeg vil det, skal jeg selv sætte kryds der, og det skal ikke være der automatisk. og hvordan stopper man med at "følge et emne"??

• #17   11. apr 2012 og kan i ikke lave så man kan "qoute" en tekst en anden bruger har lavet, det gør det meget nemmere at svare på spørgsmål smiley

• CykelGalleri.dk

#18   11. apr 2012 Pede B: Du afmelder abonnementet via min konto - men du skal være opmærksom på, at hvis du skriver i emnet igen, så skal du huske at fjerne fluebenet fra "Følg dette emne". Vi er ved at undersøge, om der er en mere hensigtsmæssig måde at gøre dette på.

Mht. ønsket om en qoute-funktion, så er det ikke en fejlrettelse - men vi vil tage det med på vores liste over ønskede features:)

• #19   11. apr 2012 Hej CG.. Kan i ikke lave en funktion, hvis man ikke ønsker at følge en annonce længere.. Samt også den "gamle" funktion, med at markere indkomne beskeder som læst på en gang!

• CykelGalleri.dk

#20   12. apr 2012 Thomas: Når du skriver beskeder, mener du så private beskeder - eller "Beskeder" i toppen af siden, hvor man får notifikation om ny aktivitet?

Mht. annoncer, så kan du afmelde abonnementet under "Min konto" - "Abonnementer". Du skal dog være opmærksom på, at hvis du skriver i annoncen igen, så skal du fjerne fluebenet i "Følg denne annonce" - da du ellers vil abbonnere igen.

• #21   12. apr 2012 CG: Beskeder som i toppen af sitet.. således som man kan markere alle beskeder som læst uden at skulle trykke på hver enkelt..

• #22   13. apr 2012 Hvor kan jeg se, hvem der har stemt på min cykel, og hvad de har givet.

• alex l
    alex l Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #23   13. apr 2012 Personligt syntes jeg det er noget uoverskueligt hvidt Facebook wannabe.
    siden køre meget dårligere og loader meeeeeget langsomt i forhold til før.

denne opdatering er noget være pis. og gør at folk med langsomme computere er nødsaget til at "følge med teknologien".
    Sådan fungere teknologi. man skal følge med eller bare lade være med at bruge det.

• CykelGalleri.dk

#25   13. apr 2012 Thomas S: Tak for præciseringen smiley

Jesper P: Man kan ikke længere se, hvem der har stemt hvad på ens cykel.

Alex L: Hvilken browser bruger du?

• #26   13. apr 2012 Hver gang jeg åbner det her nye moderne noget, så synes jeg det er mega forvirrende og mine øjne skriger langt væk af billig plastik hjemmeside med mangel på struktur....
    Jeg savner mere og mere det gamle!

• alex l
    alex l Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #27   13. apr 2012 Jeg bruger google chrome på begge mine computere. og det fungere fint på den ene af mine computere men på den anden, lidt ældre computer, køre alle hjemmesider langsom.

Bortset fra det syntes jeg også siden er ALT for lys og man bliver hurtig træt i øjnene af at kigge på den.

Kommentér på:
Det "nye" cykelgalleri er det optimalt?

Annonce