{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.848 visninger | Oprettet:

CykelGalleri.dk
CykelGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 47858 Emner: 29 Svar: 130

Det nye CykelGalleri! {{forumTopicSubject}}

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og der er mange flere nye ting på vej i næste version – som ikke er lige så længe undervejs som denne.

Vi har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ). Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
Overalt er billederne gjort større og en ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret. Vær derfor opmærksom på om dine billeder er lagt op i en høj nok opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Det vil nu være nemmere, at navigere rundt i de forskellige kategorier og søgningen er forbedret markant med ny søgeteknologi.
Du vil bemærke, at det også i markedet er muligt at se annoncens billeder i det nye store format.

Som noget helt nyt har vi åbnet op for erhvervsannoncering, så har du et firma, og ønsker at annoncere i markedet, skal du blot oprette en annonce som vanligt og klikke på ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

Vi har stadig stor fokus på udvikling af markedsdelen, og derfor vil der komme yderligere forbedringer løbende i år.

- Anbefalet indhold til dig!
Når du navigerer rundt på siden, vil du få foreslået andet interessant indhold på baggrund af andre brugeres adfærd. Vi håber det dermed bliver endnu nemmere for dig at finde mere spændende indhold på siden

- Lige nu på CykelGalleri
Med denne nye feature kan du følge med i, hvor der er aktivitet på siden. Hvis du har en nyere browser, opdateres modulet helt automatisk. Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker, i samme sekund som de lægges på CykelGalleri

- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Vi har fjernet de forskellige abonnementstyper og når din profil er aktiveret har du nu fri adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Det er nu bl.a. også muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en cykel oprettet.

- Brugerprofiler kan nu også aktiveres via Dankort.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet altså. Grunden hertil er, at vi har fået mange henvendelser fra brugere, der glemmer deres brugernavn.

Tjek derfor om emailadressen i din brugerprofil fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du via ”Min konto” opdaterer dine oplysninger, vil du se, at der nu både er et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick” på siden. Vær opmærksom på, at det kun er dit nick, der anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Som noget nyt skal du oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)

Vi håber at du synes godt om det nye CykelGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende” da det gamle jo havde set sådan ud i mange år. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.cykelgalleri.dk/faq

God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen CykelGalleri.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det nye CykelGalleri!
  • #1   27. mar 2012 Det ser klart ud til at være en super forbedring I har lavet!!!!!

• #2   27. mar 2012 Uhh, det skal man lige vende sig til, men lækkert med et ansigts løft smiley

• #3   27. mar 2012 Meget cool - man skal lige orientere sig, men så spiller det

• #4   27. mar 2012 Forvirrende? JA

Men man skal nok bare vænne sig til det ligesom alt muligt andet.. smiley

Thumbs up !

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #6   27. mar 2012 Fedt!

• CykelGalleri.dk

#7   27. mar 2012 Tak for de positive tilbagemeldinger smiley

Brian D : Ja, alle gallerier vil løbende blive opdateret på samme vis - nogle med lidt farvevariationer - men ellers ens.

• #8   27. mar 2012 Damn, blev jo næsten forskrækket da jeg klikkede ind!

Det ser for nice ud smiley

• #9   27. mar 2012 når man er på sin "egen side/min konto" og kan se sine egne annoncer i markedet - så viser den ikke de rigtige billeder smiley - det kan i lige kigge lidt på smiley

• #10   27. mar 2012 Men 100% fedt med et nyt layout - som er lidt mere up to date i designet. smiley

• CykelGalleri.dk

#12   27. mar 2012 Rasmus N: Vi kigger på det nu - Og tak fordi du gør opmærksom på problemet smiley

• #13   27. mar 2012 Jeg havde nogle problemer med at se billederne i et fotoalbum, når jeg forstørrede billederne sagde den error.

• CykelGalleri.dk

#14   27. mar 2012 Thomas J: Det kigger vi også på - og igen tak fordi I melder problemerne, så kan vi hurtigere få dem løst smiley

• #15   27. mar 2012 fint nok, men er du gal hvor er der mange reklamer over alt :s

• #16   27. mar 2012 Det ser meget fedt ud, og federe med det lidt mere moderne look! Men der er alt for mange reklamer!! Der fylder jo hele skærmen!

• #17   27. mar 2012 Hold da kæft...! den er godt nok blevet moderne smiley det ser godt. den gamle havde virkeligt også brug for det smiley

• #18   27. mar 2012 Syntes mit profil billede er lidt cuttet. Er det fordi det er på højkant?

• CykelGalleri.dk

#19   27. mar 2012 Kniger: Ja, det er lige præcis derfor dit billede er blevet beskåret. Lige nu vil løsningen være at have et liggende billede - men vi arbejder på en bedre løsning på sigt.

• #20   27. mar 2012 FEDT! Ser super godt ud!

Sidder på en Mac, og har "Click to Flash" installeret, hvilket betyder at jeg ikke kan se nogle reklamer overhovedet! smiley

• #21   27. mar 2012 men 6 billeder af markedet er ikke nok, der var 10 før! nyeste og senst vist. 3 af hver er ikke nok!

• #22   27. mar 2012 super flot look det hele har fået, men men, når man går ind i ens "beskeder" og ind i "sendte beskeder" så kan man ikke se hvem man har sendt beskeden til?

• peter M
    peter M Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #23   27. mar 2012 åh gud, og alle gallerier bliver sådan her?? FML!

• peter M
    peter M Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #24   27. mar 2012 det grimt, og uoverskueligt, sorry...

• CykelGalleri.dk

#26   27. mar 2012 Kasper B: Vi retter fejlen i løbet af i dag, så man igen kan se, hvem man har sendt beskeder til smiley

• #27   27. mar 2012 godt:) det var bare så i lige var opmærksom på det, vis i ikke lige viste det:)

• #28   27. mar 2012 Jeg syntes godt nok også det er møg forvirrende. Men ja det er jo et spørgsmål om tilvænning. Dog syntes jeg alle de reklamer er mega irriterende. De falder for meget ind i resten så man kan komme til at klikke på dem ved en fejl. De burde være lidt mere tydeligt afgrænset.

• #31   27. mar 2012 ER "hjul-beskrivelsen" forsvundet på ens cykler? Eller er det mig der ikke kan finde det?!

• CykelGalleri.dk

#32   27. mar 2012 Nick E: Den var forsvundet ved en fejl - men vi har fundet den igen, og sørger for at feltet kommer frem igen! smiley

Brian D: Umiddelbart ser kommentarerne i fotoalbum meget ordnede ud herfra. Og den periodiske fejl med om kommentarer kommer i den rette fejl, har vi heller ikke set. Men kunne vi få dig til at tage et screenshot af problemet, og sende det til support@bazoom.dk, så skal vi se nærmere på det.

• CykelGalleri.dk

#33   27. mar 2012 Et lille bonus-tip til jer allesammen: på vores nye, store billedvisning kan man bruge piletasterne frem og tilbage. Og lukke vinduet med escape-knappen. Vi håber I kan li' det.:)
    Prøv fx. på denne cykel: http://www.cykelgalleri.dk/galleri/14463-kuota_kharma

• CykelGalleri.dk

#36   27. mar 2012 Hej Brian,
    Det skal du endelig gøre!
    Mht. tidsangivelserne så vil vi se på, om det er mere optimalt både at anføre dato og tid.

• CykelGalleri.dk

#37   27. mar 2012 Vi har desværre haft lidt problemer med vores kontaktformular i dag, og har derfor ikke modtaget eventuelle henvendelser skrevet herigennem. Problemet er løst, og man kan enten skrive via kontaktformularen igen - eller skrive om problemet her.

• #38   27. mar 2012 hvad med hakket man kunne sætte så man slipper for off-topics???

• #39   27. mar 2012 er det bare mig, eller er siden blevet meget tungere at loade? synes min ellers ret hurtige Mac er lang tid om at hente siden i forhold til det gamle galleri.

en fed fed upgrade ville også være at på en "+ / - " knap, så man kunne "rate" hvor god / realevant en kommentar var, så vi slipper for de der kommentar "jeg ville gøre det samme som Lars larsen" og med det, ville det også blive langt lettere at finde et godt svar på ens spørgsmål?

Fedt layout!

• CykelGalleri.dk

#40   27. mar 2012 Michael G: Det kommer på igen snarest muligt!:)

Alø: Umiddelbart er tager det ikke længere tid at loade, men vi skal nok kigge nærmere på det.
    Mht. dit forslag om rating af indlæg, så siger vi tak for forslaget og tager det med videre.

• #41   27. mar 2012 lidt uoverskueligt, kunne nu bedre lide det gamle smiley men det er jo smag og behag med alt ikke sandt

• #42   27. mar 2012 Jeg kunne nu osse bedre overskue det gamle, det her flyder ud i et, det gamle var mere rammet ind.

• #43   27. mar 2012 Det meget nice lavet!, dog synes jeg at startsiden er meget rodet! Det ser mærkeligt ud med ham den "hurtige fyr" hvor meget af billedet er cuttet væk pga. reklame og "afventende cykler og seneste oprettede boksen" (og burde der ikke OGSÅ være en MTB?? det er jo ikke kun et racercykel-galleri) bare min mening.. Men det er uden tvivl fedt med det nye design!

• #44   27. mar 2012 Lækkert i har gjort markedet så overskueligt med mulighed for at søde decideret på forskellige mærker! smiley Det skal I nok vinde kunder på.

Det kunne dog også være fedt om man kunne søge på rammer/ stel alene, det gør det lidt lettere når man gerne vil bygge en cykel selv.

• #45   27. mar 2012 puha. helt klart meget flottere smiley men også meget mere unormal og finde ud af .. men det kommer hurtigt smiley .. godt gået CG smiley

• #46   27. mar 2012 Personligt mener jeg det er synd at de billed gallerier man kan lave, er forsvundet fra forsiden

• #47   27. mar 2012 umiddelbart lidt uoverskueligt, men nok bare en tilvænningssag. men få lige rettet stavefejl..... reperation/reparation smiley

• CykelGalleri.dk

#48   27. mar 2012 Tak for alle tilbagemeldinger - både angående fejl - men også indtrykket af den nye side. Vi tager det hele med videre smiley

Steen: Det lover vi at få rettet smiley

• #50   27. mar 2012 If it aint broken, dont fix it.
    Synes den nye forside er alt for intetsigende og rodet. Farverne er fine nok, men det duer slet ikke at alting er til højre, venstre, oppe, nede og forskudt for hinanden. Udover listen med hovedgrupperne helt i toppen, så synes jeg slet ikke det til at finde hoved og hale i noget. Det hele flyder bare sammen i en stor pærevælling.
    No hard feelings, det er bare konstrktiv kritik.

• #53   28. mar 2012 irriterende at man skal benytte emailadresse i stedet for brugernavn til login nu!!!!!!!!!!!

• CykelGalleri.dk

#57   28. mar 2012 Brian D: Tak for info om mailudsendelsen - den kigger vi på med det samme smiley

Vi har haft rigtig mange supporthenvendelser fra brugere, der ikke kan huske deres brugernavn, og derfor har vi valgt, at man i stedet skal bruge sin e-mailadresse ved login.

Evil P: Det er et valg herfra, at udfordringsmængden er blevet sat ned - men vi kigger på det med rækkefølgen af ens cykler.

• #58   28. mar 2012 Kan man på det nye cykelgalleri uploade billede/video lige fra Iphone/Ipad her til nu? Der er nok en del der ville blive glade for det smiley

Ellers ser det nye look super ud!

• CykelGalleri.dk

#59   29. mar 2012 Thomas: Det er desværre ikke muligt endnu - men vi arbejder på en mobilløsning, hvor billedupload kan lade sig gøre fra iPhone/iPad.

• #61   29. mar 2012 jeg har problemer med at komme videre til næste 2 cykler når man stemmer i udfordringer.

• #62   29. mar 2012 Mon ikke det er for at komme børnehave afstemning til livs at du ikke kan se hvem der har stemt hvad?

• CykelGalleri.dk

#63   29. mar 2012 Jonas L: Kan du beskrive problemet nærmere? Hvad sker der - og får du en fejlmelding?

• #64   29. mar 2012 når jeg har stemt på en cykel kommer der følgende besked frem.
    ''Brugeren har ikke flere udfordringer du kan stemme på.'' og ikke næste udfordring.

• CykelGalleri.dk

#65   29. mar 2012 Jonas L: Hvor sker det henne? Er det når du går ind under menupunktet "Udfordringer" og vil stemme i alle tilgængelige udfordringer - altså forskellige brugere? Eller er det, når du er på en bestemt brugers profil og vil stemme i alle dennes udfordringer?

• #66   29. mar 2012 det er når jeg går ind på alle udfordringer og vil stemme på cyklerne.. så kommer ''Brugeren har ikke flere udfordringer du kan stemme på.'' frem når jeg har stemt på en cykel.

• #67   29. mar 2012 synes osse det ligner noget crap

og slap af der er mange reklamer

• #69   30. mar 2012 syndtes også godt nok det er noget rodet herinde, kan det være rigtigt man hellere ik kan se om ens venner er online eller offline ??
    og kan man hellere ik se hvilke bedømmelser folk har givet sine cykler ??

• #70   31. mar 2012 til jer der er træt af reklamer:
    kør den gennem Firefox og hent en app til FF der hedder Adblock plus, der kan man gå ind og vælge reklamer fra, bare ved at højreklikke på reklamen og vælge " dont show" eller hvad den hedder.

• #72   1. apr 2012 BUG: når man er inde i beskeder, og klikker på modtageren af en afsendt besked, smider den en tilbage til ens egen profil og ikke ind på ham / hende man klikkede på.

• #74   1. apr 2012 Efter jeg har fået min egen computer op at køre igen har jeg konstateret, at det er mere overskueligt på en 24" skærm, end på en alm bærbar skærm. Dog synes jeg stadig det gamle design var mere overskueligt.

Jeg er også rendt ind i en fejl.
    Når man går ind i "Mine bedømmelser", så passer billederne slet ikke med de cykler som man rent faktisk har bedømt. For eksempel viser den at jeg har givet en skrotklar børnecykel ekstra høj, men når jeg klikker, så kommer jeg ind på en af de fedeste racere på siden. Det er også ubeskriveligt irriterende, at man ikke kan sorte i listen, så de bedste bedømmelser man har givet, kommer øverst på listen.

• CykelGalleri.dk

#75   3. apr 2012 Alø: Vi kigger på det med det samme.

Manuel: kan du sende links til den bedømmelse, du taler om, så vil vi sørge for at få rettet fejlen.

• CykelGalleri.dk

#76   3. apr 2012 Brian L: Hvad sker der, når du forsøger at opdatere dit foto? Får du en fejlbesked eller lignende?

• #77   3. apr 2012 jeg kan ikke afvise udfordinger?

• CykelGalleri.dk

#78   3. apr 2012 Frederik: Hvad sker der, når du prøver at afvise en udfordring?

• #79   3. apr 2012 kan slet ikek finde nogen knap til det ? der står bare accepter?

• CykelGalleri.dk

#80   3. apr 2012 Frederik: Der burde være en knap, hvor der står "Acceptér denne udfordring" - og lige ved siden af står der med blå tekst "Afvis denne udfordring". Mangler du denne tekst? Hvis ja, så vil vi meget gerne se et screenshot af dette (som du skal sende til support@bazoom.dk), så kan vi nemlig se nærmere på det.

• CykelGalleri.dk

#81   3. apr 2012 Brian: vi arbejder på at få problemet løst hurtigst muligt!

• #82   3. apr 2012 CykelGalleri.dk : Jeg kan godt sende links, men så skal sidde og kopiere 43sider med bedømmelser. Der er ikke et eneste af billederne på mine 43 sider med bedømmellser der passer. Teksten passer med den cykel jeg kommer ind til, når jeg trykker, men billederne er 100% tilfældige på alle 43 sider.

• CykelGalleri.dk

#83   3. apr 2012 Manuel: Vi vil bare gerne se et enkelt eksempel, da vi ikke ved, hvilke bedømmelser, du har givet - men vi kigger på problemet hurtigst muligt, for det lyder jo som en klar fejl!

• #84   3. apr 2012 Så mangler man bare at man kan begynde at smide .img koder op i forum tråde.

• #85   3. apr 2012 savner sku det gamle cykelgalleri, alt for rodet det her

• #86   3. apr 2012 kunne være fint man selv kunne vælge om man ville ha den nye eller gamle version..
    jeg er personlig ik så meget på mere efter det er blevet lavet om ....

• CykelGalleri.dk

#87   4. apr 2012 Manuel: Vi har fundet fejlen, og den vil blive rettet ved næste upload:)

• #89   4. apr 2012 Evil p.. det håber jeg skal også at de gør!(:

• #90   4. apr 2012 Ved ikke om det er blevet skrevet før.. men der er problem ved udfordringer, når man skal stemme. efter man har stemt skriver den "Brugeren har ikke flere udfordringer du kan stemme på. " og så skal man gå tilbage, og stemme igen, før den siger "se næste udfordring"

• CykelGalleri.dk

#91   4. apr 2012 Pede B: Vi er blevet informeret om problemet, og er i gang med at kigge på det.

• #92   4. apr 2012 +1 til Evil P

• #93   4. apr 2012 Online seneste døgn: 3.360

Det har der stået hele dagen

• #94   5. apr 2012 Admin - Super smiley
    "mig S" - Går ud fra at det var så mange der var online dagen før.

• CykelGalleri.dk

#97   5. apr 2012 Evil P: Vi arbejder stadig på logment-funtionen, og det kommer på hurtigst muligt.

• #98   6. apr 2012 Basic er at CG er et forum for cykel-interesserede og ikke for folk der vil fanges i en pengemaskine vel?
    derfor synes jeg det er lidt mærkeligt med "reklamer" hvor man ser et vindue "hoppe" rundt med overskriften "hvor klog er du?" på CG ???

Det er ikke noget jeg har set på det tidligere CG, og heller ikke noget som har noget som helst at gøre med Cykler?

Det er selvfølgelig, efter min mening, helt i orden at der er reklamer der relatere sig til cykelsporten, men "hvor klog er du?" reklamer eller reklamer for hoveddøre (DALOC) ? - er det ikke at gå lidt for langt?

Håber ikke jeg lyder alt for kritisk, synes bare det er mærkeligt... smiley

• #99   6. apr 2012 @ Emil H:
    Er reklame for tyverisikring ikke relevant for cykel-interesserede ? smiley

• #100   8. apr 2012 mine øjne kan bar ik klare den hvide farve der. hva der nu galt med den almindelige på som altid. den var til og se på. nu får man sku hovedpine af det også.

• #104   8. apr 2012 No shit sherlock^

• #106   8. apr 2012 Hvis man vil se billeder i stor størrelse, så bliver noget af billedet skåret af smiley

• #107   8. apr 2012 Helt enig Simon!

• #108   8. apr 2012 kommer man til at kunne vælge mellem det nye og det gamle CG ??

• #109   8. apr 2012 Søgning i "Marked" virker ikke. Hvis man vælger en kategori og derefter hvilken pris, så skal man vælge kategori igen, og derefter pris, og så kategori, osv........

• #113   8. apr 2012 Jeg har hele 10 gange prøvet at oprette et galleri, jeg er helt ny bruger og har 15 billeder som skal lægges ind, men i løbet af uploaden så stopper det hele bare og fryser billedet.

VIRKELIG IRRITERENDE!!!!

• CykelGalleri.dk

#115   10. apr 2012 Søren S: Vi kigger på det, og ser om vi kan finde grunden til at billeduploadet standser.

Brian D: Grunden til at man kun kan slette et indlæg om dagen, er for at undgå at brugere opretter og sletter emner hele tiden - hvilket vil være til gene for forummet generelt. Men vi tager dit forslag med videre.

Du skriver, at dit indlæg står til at være skrevet 20.16 - her står der 10.10. Var det her i tråden, det skete eller i "Lige nu"-modulet? Og ser det stadig sådan ud hos dig?

• #116   10. apr 2012 Nå jeg kigger på forsiden, og på hvilken forum indlæg der senest er kommentare til.

Så står der

Teknik og reparation i dag kl.23:15
    Torx nøgle

Det kan jo ikke lade sig gøre smiley Når man klikker ind på tråden står der så at den blev oprettet IGÅR kl.23.15

• CykelGalleri.dk

#120   10. apr 2012 Brian D, Evil P og Michael G: Vi kigger nærmere på de forkerte tidsangivelser, og de slettede annoncer, der stadig kan ses.

Søren S: Kan vi få dig til at prøve at uploade 5 billeder af gangen, og se, om det gør nogen forskel - og så melde tilbage?

• CykelGalleri.dk

#121   10. apr 2012 Brian D: Tak for billedet af fejlen!

• #123   10. apr 2012 Hver gang jeg åbner siden dækker det øverste reklamebanner over knapperne til 'log ind' og 'søg' her på min laptop. Det skyldes måske min skærmopløsning på 1024*768, men det er stadig irriterende. Kan i ikke kigge på det ved lejlighed?

• CykelGalleri.dk

#124   10. apr 2012 Brian D: Vi tager alle de gode inputs med videre til diskussion - herunder tidsangivelsen smiley

Frederik B: Sker det med alle bannerreklamer - eller er det en bestemt, der gør det? Vi vil meget gerne se et billede af fejlen - kan du tage et screenshot og sende det til os på support@bazoom.dk? Eller lave et fotoalbum, som f. eks Brian D har gjort ovenfor. Så skal vi se nærmere på det!

• #127   10. apr 2012 Administrator :
    Jeg har netop sendt et screendump fra min iPad der viser hvad Frederik B. beskriver
    vedr. reklamer der dækker over login knappen.

Problemet er Browserbestemt, da det virker på nogle og ikke på andre.

• CykelGalleri.dk

#128   10. apr 2012 Brian J: Tak for det - vi kigger på det med det samme:) Du skriver at problemet er browserbestemt. I hvilke browsere er I stødt på problemet?

• #129   10. apr 2012 Har kun problemet på iPad, ikke på min stationære.

Atomic Browser til Apple har fejlen
    Dolphin Browser til Apple har haft problemet, men er nu løst.
    Safari som er iPad's orig. browser er der ingen problemer.

• CykelGalleri.dk

#130   10. apr 2012 Tak for den uddybende info, Brian J smiley

• #131   10. apr 2012 Jeg oplever det i Explorer 10 og i Chrome. Skal nok lige tage et par screendumps.

• #132   10. apr 2012 Jeg oplever det i Explorer 10 og i Chrome. Skal nok lige tage et par screendumps.

• CykelGalleri.dk

#133   10. apr 2012 Tak for det Frederik smiley

• #135   10. apr 2012 @Evil P: Enig!

• CykelGalleri.dk

#136   11. apr 2012 Evil P: Vi tager dit forslag med videre til diskussion.

• CykelGalleri.dk

#138   11. apr 2012 Evil P: Du skrev tidligere, at din slettede annonce stadig kunne ses. Er det stadig tilfældet? Hvis ikke - hvor længe gik der så cirka inden annoncen var væk?

• CykelGalleri.dk

#139   11. apr 2012 Vi har nu foretaget et upload, hvor følgende ændringer er foretaget:

Skriftfarven er ændret fra grå til sort, da vi har fået mange tilbagemeldinger om, at det forvansker læsningen.

Vi har rettet fejlen med tidsangivelserne, så de nu vises korrekt - og samtidig har vi ændret tidsangivelsen, så det nu er præcist oplyst, hvornår indlægget eller kommentaren er skrevet.

På CykelGalleris forside har vi genindført fotoalbum, bedst bedømte gallerier, man kan nu se flere forumindlæg - og ligeledes er det igen muligt at frævælge Off Topic-kategorien i viste emner.

Herudover er der foretaget diverse smårettelser, som I brugere har meldt ind til os. Vores udviklere arbejder fortsat med fejlrettelser, og hvis I oplever noget, der ikke virker, så kontakt os endelig.

En stor tak til de brugere, der har skrevet her i tråden samt meldt fejl ind via support smiley

• #141   12. apr 2012 @ Cykelgalleri.

Jeg har netop igen prøvet at uploade, denne gang kun med 5 billeder.
    Uploaden gik i stå og fastfrøs ved 60% .

Så det virker stadig ikke.

• CykelGalleri.dk

#143   12. apr 2012 Søren: Kan vi få dig til at sende de 5 billeder til os, så kigger vi nærmere på det!

• #144   12. apr 2012 Hej,

Min stopper også ved upload.. Man kan heller ikke flytte rundt til billeder i fotoalbum.. træk og slip altså..

• #145   12. apr 2012 så mangler vi bare også der kommer lidt farve på, i stedet for den skarpe hvide, så begynder det at hjælpe

• #146   12. apr 2012 Min stoppede også i opload - jeg smed til sidst de fem første ind, og så en af gangen. Men det virker ikke optimalt.

• #147   12. apr 2012 Jeg lavede billederne lidt mindre.. Så gik det..

• CykelGalleri.dk

#148   13. apr 2012 MIkkel og Kriger: Vi kigger på det.

• CykelGalleri.dk

#149   13. apr 2012 Mikkel og Kriger: Kan vi få jer til at sende et par eksempler på de store filer til os?

• #150   13. apr 2012 Jeg lavede bare billederne i stor størrelse, fremfor direkte upload fra originalt billede.. Så det har noget med filstørrelsen at gøre.. Mere irriterende er det at man ikke kan flytte rundt på billeder i Fotoalbums..

• #151   13. apr 2012 Det kan sagtens være at de er for store, det er kun billeder taget med Iphone.

Ser lige om jeg kan finde ud af at mindske størrelsen.

• #152   13. apr 2012 Jeg oploadede 20 stk. 14 mpixel billeder på en gang da jeg oprettede ny cykel forleden. ( de er alltså rigtig store de billeder )
    No probs.
    Jeg kunne også vælge rækkefølge efter upload.

Måske er der sket noget hos CG efterfølgende ?

• CykelGalleri.dk

#153   16. apr 2012 Så er der kommet et par enkelte tilføjelser her på siden igen.

Udover diverse smårettelser, så er logmenterne tilbage, men har dog nu fået et lidt andet udseende og har skiftet navn til "statusbeskeder". Du finder statusbeskeder under "min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

Ligeledes har vi tilføjet menupunktet "Mine forumemner" under "Mit indhold", så man nu altid kan finde sine oprettede indlæg - uanset om man abonnerer på tråden eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg brugeren har oprettet.

• #154   16. apr 2012 kunne man ik lave det om så man kunne se om sine venner er online eller offline ??

• CykelGalleri.dk

#155   17. apr 2012 Ronni: Det sørger vi for at få lavet smiley

• CykelGalleri.dk

#156   18. apr 2012 Nogle af Jer har nævnt, at farven på det nye CykelGalleri ikke lige er sagen. Vi har netop lanceret LastbilGalleri.dk samt KatteGalleri.dk. Er disse farver bedre?

• #157   18. apr 2012 Synes Lastbilgalleri-farver fungere godt..

• #158   18. apr 2012 Syntes også farverne på lastbilgalleri fungerer bedre smiley

• #159   19. apr 2012 Er der andre der har haft problemer med CG på iPhone? Jeg har helt droppet at bruge CG på min iphone, da det lagger når man skriver, så at kommentere i forum tager en evighed... Det er kun på CG problemet er der, og det er først efter det nye layout er kommet smiley

• Kasper D
    Kasper D Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
    #160   19. apr 2012 Det er ikke noget problem påenig iPhone 4s

• Kasper D
    Kasper D Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
    #161   19. apr 2012 På min*

• Hank
    Hank Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 2
    #164   19. apr 2012 Hej CG, tillykke med det nye look:-)

Et par hickups:

Når jeg vil abonnere på en markedsannonce, ved at trykke på "følg denne annonce", får jeg besked om at jeg allerede følger annoncen, selv om det ikke er tilfælde, og annoncen bliver ikke lagt til i mine abonnementer.

Jeg har også en del gange efterhånden oplevet at trykke mig ind på en annonce, bare for at komme til en "tom" side, dvs. uden selve annoncen, kun med reklamer og links...
    Hvis det er fordi annoncen er inaktiv, skal den også fjernes fra listen.

• CykelGalleri.dk

#166   19. apr 2012 Evil P: Mht. antallet af forumemner på din offentlige konto, så er vi igang med at se på det.
    Anbefalet til dig vil vi også kigge nærmere på.

Hans Kristian N: Tak smiley Vi er i gang med at løse fejlen med abonnementer.
    Vi ser også nærmere på problemet med annoncer.

Simon P: Vi arbejder på problemet med bannere, der dækker nye hændelser.
    Har du mulighed for at sende et billede problemerne med privatbesked på iPhone i en mail til vores support, så skal vi også kigge nærmere på det.

• CykelGalleri.dk

#169   19. apr 2012 Hans Kristian: Har du mulighed for at give et eksempel på en "tom" annonce? Gerne med enten et link eller et screenshot.

• Hank
    Hank Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 2
    #170   19. apr 2012 Ja, nu var der igen en tom annonce. Exempel: http://www.cykelgalleri.dk/marked/reservedele/34560-selle_italia___cube_sadel

• CykelGalleri.dk

#171   20. apr 2012 Tak for det Hans Kristian smiley

• CykelGalleri.dk

#173   20. apr 2012 Lars: Det er et godt spørgsmål! Vores udviklere kigger på det!

• CykelGalleri.dk

#177   23. apr 2012 Evil P: Det kigger vi på!

PølleBob: Hvis du søger på købsannoncer i Marked, så vil alle mærker dukke op, så du skal ikke oprette 25 forskellige annoncer, som det er nu. Men det er et godt forslag, som vi vil tage med videre:)

• CykelGalleri.dk

#178   23. apr 2012 Vi har netop uploadet en del rettelser til sitet. Mange af fejlene er blevet opdaget på bagrund af henvendelser fra jer, og det er vi glade for - så fortsæt endelig med at kontakte os eller skrive her i tråden, hvis I opdager noget.

Af rettelser kan nævnes:

Det er nu muligt at oprette abonnementer på tråde som før.
    Nogle brugere har haft problemer med at læse privatbeskeder - dette problem, som skyldtes specialtegn i overskriften, er nu også løst.
    Problemet med at notifikationer vedr. statusbeskeder ikke nulstilles er nu også rettet. Når man har set statusbeskeden på brugerens side, så nulstilles notifikationen.
    Som en ekstra feature, kan man nu også se sine egne statusbeskeder på "Min konto".
    Desuden er linkfarven er gjort mørkere, da den lysere blå var svær at læse.

• #180   24. apr 2012 Fint med alle de rettelser... smiley
    men nu kan man ikke komme baglæns på siderne.
    hverken med backspace tasten eller tilbage i browseren.
    Det er specielt hvis man har været inde i en tråd og skrive, at det sker.

• CykelGalleri.dk

#181   24. apr 2012 Brian J: Det kigger vi på!

• CykelGalleri.dk

#183   25. apr 2012 Evil P: Vi arbejder på at løse problemet med at slette indhold.

Problemet med dit fotoalbum er formentlig overskriften, der indeholder specialtegn. Prøv at ændre denne og se, om billederne vises. Vi er i gang med at løse dette problem også.

• CykelGalleri.dk

#185   26. apr 2012 Så har vi haft endnu et upload, hvor vi har rettet fejl, men også har ændret på en del ting.

Vi har lyttet til Jeres tilbagemeldinger, hvor det største kritikpunkt har været farven på siden, så denne er nu ændret - til en forhåbentlig mere letlæselig farve..

Derudover har vi tilføjet en "Jeg er enig"-knap, som mange også har efterlyst.

Vi håber I kan lide disse ændringer smiley

Vi modtager stadig rigtig gerne forslag og konstruktiv kritik, da vi hele tiden arbejder på at gøre siden bedre.

• CykelGalleri.dk

#187   26. apr 2012 Evil P: Hvis du sender et link til fotalbummet, så skal vi sørge for det herfra. Vi arbejder stadig på at løse problemet.

• #188   26. apr 2012 Hvorfor kunne vælge "tidligere cykel" osv når dette ikke vises i profilen?
    Kan man ikke få de nyeste cykler ØVERST (ligesom når man logger ind på sin egen profil) ?

• #189   26. apr 2012 Laver i snart om på markedet under cykler, så hvis man vil kigge efter en MTB, at man så kan lave en søgning, så man kun får vist MTB'er, og ikke en masse andre uinteressante cykler.
    I må kunne lave en grov indeling, fx Mtb, Racer, alm cykel, bmx osv.

• CykelGalleri.dk

#191   26. apr 2012 Evil P: De burde være slettet nu. Mht. dit spørgsmål om rækkefølge af cykler, så tager vi det med videre.

Troy: Vi kan ikke sige nærmere om, hvornår der sker noget med markedet, og hvad det bliver - men det er et fint forslag, som vi vil tage med videre smiley

• CykelGalleri.dk

#194   26. apr 2012 Evil P: Er de der stadig?

Brian D: Umiddelbart ser det ud som om, du ser de samme farver som vi gør. Men vi tager dit input med videre.

• CykelGalleri.dk

#197   26. apr 2012 Evil P: Det er fordi de er slettet - der går desværre en rum tid, inden systemet sletter selve oversigten - og det arbejder vi på at få ordnet!

• #199   26. apr 2012 Admin:
    Jeg har uploadet et billede der viser hvorfor det ikke lykkes at komme baglæns på siderne i browseren.
    Der er gået noget galt for ca. 1½ uge siden.
    Når man besøger én annonce ... henter den ca. 10 sider ind i browser, og det er umuligt at komme baglæns igen

• CykelGalleri.dk

#200   27. apr 2012 Brian J: Tak for det tilsendte smiley - vi er i gang med at kigge på det!

• CykelGalleri.dk

#201   30. apr 2012 Så skulle der være styr på problemet med at slette f.eks fotoalbum smiley

Ligeledes har vi tilføjet "Jeg er enig"-knappen til statusbeskeder.

• CykelGalleri.dk

#203   1. maj 2012 Brian J: Problemet med tilbageknappen i browseren burde være løst nu smiley

• #204   1. maj 2012 ANG MARKEDET

Lav gerne således på forsiden af CG at man kan se om det er en "sælges" eller en "købes" annonce.

• #205   2. maj 2012 Det var fan*me lækkert at i har fået "tilbage knappen" til at virke!! Tak smiley

• CykelGalleri.dk

#207   3. maj 2012 Pede B: Det var så lidt smiley

Simon P: Ja, det er meningen at man ikke længere kan se, hvem der har givet hvilken bedømmelse.

Vi kigger på problemet med årstalsangivelserne på annoncer på de offentlige profiler!

• CykelGalleri.dk

#208   7. maj 2012 Så har vi haft endnu et upload med forskellige rettelser og enkelte nye ting er også kommet med i denne omgang.

Blandt andet kan brugere, der har haft problemer med at slette fotoalbums, igen slette disse uden at få en fejlmelding.

I er kommet med mange gode input og på baggrund af dette, så har vi tilføjet følgende features:

Det er nu muligt at hoppe til bund eller top i en forumtråd

Gruppeadministratorer kan rette i overskrifter i gruppeforumtråde.

Man kan nu oprette købsannoncer uden at vælge mærke/model.

Ligesom man kan finde sine egne forumemner på "Min konto", så er det nu også muligt at se, hvilke forumtråde man har deltaget i under punktet "Mine svar"

Til sidst skal nævnes, at det nu igen er muligt at ændre rækkefølgen af sine gallerier. smiley

• #209   24. maj 2012 Når man opretter en annonce kan man vælge hvilke type det er.
    Eksempelvis racer eller downhill.

Men hvad er meningen med dette når man ikke kan filtre racer eller downhill cykler til eller fra, når man skal finde en sådanne cykel?

Det er en ommer!

• CykelGalleri.dk

#210   29. maj 2012 Så har vi tilføjet et par enkelte ændringer til designet.

Det er nu muligt at se, hvilke af dine venner, der er online på "Min konto".

Billedvisningen er ændret, så det nu er muligt at undgå den sorte kant - formatet 4:3 burde være det optimale.

Du kan nu på den almindelige billedevisning også skifte billeder med piletasterne - ligesom på storbilledvisningen.

Mvh. Rikke/CykelGalleri

• #212   16. jun 2012 Jeg havde samme problem simon, men det er nu rettet ind,

Hvor kan man se hvad man har fået af stemmer på sine cykler lav mellem høj eller xhøj kan ik finde det nogle steder ?

• CykelGalleri.dk

#214   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant.

Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumindlæg har du 5 minutter.

Vi håber I bliver glade for disse ændringer. smiley

Simon P: Har du stadig en hændelse, der ikke vil forsvinde?

Evil P: Vi er ved at kigge på det.

Mvh.Rikke/CykelGalleri

• CykelGalleri.dk

#216   28. jun 2012 Simon: Det var der også - men nogle gange driller det jo lidt, så vi ville lige være sikre. Men godt, at problemet blev løst smiley

Mvh. Rikke/CykelGalleri

• CykelGalleri.dk

#218   28. jun 2012 Evil P: Jo, det kan du tro - Vi er ved at kigge på det.

Mvh. Rikke/CykelGalleri smiley

• #220   28. jun 2012 Nyt problem ...
    Nu kan jeg ikke læse mine beskeder på min iPad2.
    Selve hjemmesiden ser fin ud, men man kan ikke kigge ind i sin konto og klikke på evt. beskeder.
    D.v.s at i området omkring login sker der intet når man trykker.
    Jeg bruger Safari og Dolphin Browser på min iPad2.
    Den er gal i begge.

Vil lige sige at der ikke er noget problem på min stationære computer.

• CykelGalleri.dk

#221   29. jun 2012 Brian J: Det kigger vi nærmere på!

Mvh. Rikke/CykelGalleri smiley

• #222   10. jul 2012 Nu virker det at trykke oppe i Login og konto felterne igen...Tak smiley

Men nu skal man på iPad, når man vil se annoncebilleder, nu baglæns for at komme tilbage til selve annonce. (20 billeder = 20 gange tilbage :-/)
    Før åbnede billedevisning en ny side, og man kunne bare lukke siden når man havde set hvad man ville, og man var så stadig i Cykelgalleri.

• #223   10. jul 2012 Jeg syntes i skal gøre noget ved nedskaleringer af billeder ved upload, er gået klar over full resulotioner kræver mere serverplads, men så kan i sætte en maks str. for filerne. Dette er trods alt et galleri og det er endda et vi betaler for at være på. I modsætning til de gratissites som tilbyder fullres uploads.

mvh

• tjalfe d
    tjalfe d Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #224   10. jul 2012 Dejligt med den nye billedfremviser. Det er RIGTIG dejligt at i har gjordt den iPad venlig smiley

• CykelGalleri.dk

#225   12. jul 2012 Brian J:
    Godt det virker. Har du stadig problemer på iPad - billedvisning burde åbne i nyt vindue

Casper L:
    har du nogle eksempler på hvor det er gået galt, så kan vi kigge på det.

tjalfe d:
    Godt du kan lide den! smiley

• #226   12. jul 2012 Det er jo på alle billeder!

• #227   12. jul 2012 Administrator:
    Billedvisning åbner ikke et nyt vindue og det lille X, til at lukke, virker ikke på iPad.

Men nu ser jeg at det virker på nogle browsere (Safari) og ikke på andre (Dolphin) på iPad.

Måske skal jeg bare bruge Safari når jeg skal kigge i Cykelgalleri? smiley

• tjalfe d
    tjalfe d Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #228   13. jul 2012 Brian J: Det med at billedfremviser åbner i et nyt vindue, virker for mig i Safari smiley

• #229   13. jul 2012 tjalfe d:
    Det skriver jeg også at det gør hos mig.
    Jeg forstår bare ikke at det ikke virker i andre browsere.
    Der er da browsere der er væsentlig bedre til iPad end Safari.

Kommentér på:
Det nye CykelGalleri!

Annonce