{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Cykel Tyveri.. {{forumTopicSubject}}

Vi er åbenbart en lille gruppe folk herinde fra som har mistet/ fået stjålet vores Dirt/street cykler på skift det seneste stykke tid...

er dette en tilfældighed at de forsvinder kort tid efter hinanden eller er der en form for sammenhæng i det her ?

jeg sidder sgu lidt og tænker over noget af det jeg har læst på nogen af de andre opslag jeg har læst herinde med cykel tyveri.. og måske manden har ret i et eller andet med at IP'erne kan spores eller lign. via CG og så folk tropper op og stjæler ens cykel..

det er primært Dirt/street cykler og så MTB i det helt dyre prisklasse der på mystisk vis forsvinder eller bliver forsøgt stjålet en efter en..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel Tyveri..
  • #1   5. mar 2011 hvis det er via ens ip så viser den ikke den præcise adresse og du kan altid ændre den så den ip du har er et helt andet sted end der hvor du er min ip siger jeg er fra brazilien

  • #3   5. mar 2011 hvis man er dygtig nok hacker smiley så tømmer de folks kontoer fatter ikke hvordan de kan gør det uden at man kan finde ud af hvem det er ? det er fucking sygt men som sagt hvis du er bange for at de bruger din ip til at finde dig ændre den til en fra udlandet smiley

  • #4   5. mar 2011 ja der er nok noget om det med IP'en kan trace's til andet sted.. men har man de rigtige programmer kan alt lade sig gøre.. har forhørt mig lidt hos en ''nørd'' og han siger det er muligt.. og at det dog kræver lidt tid at finde ud af..

  • #5   5. mar 2011 ALT er muligt.. man skal bare være ivrig nok som han sagde til mig... smiley

  • #6   6. mar 2011 det behøver ikke nødvendigvis være ens IP adresse.
    hvis man har vist billeder frem af sin cykel i områder(fx. i ens eget boligkvarter) som de kender + google earth/maps streetview osv. bliver det kun nemmere for dem.
    nogle skriver også mange oplysninger om sig selv her på CG, derfra finde dem på andre sociale medier som fx. Facebook hvor nogle folk nærmest skriver mere end på deres selvangivelse til skat...

    det behøver jo ikke være nørderne/hackerne selv der er interesserede i cyklerne. tyvene kan jo have fået fat i en hacker som har fundet oplysningerne til ham/hende.


  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Svar: 17
    #7   28. okt 2011 Slut med cykel tyveri, der er nu kommet en cykel tracker som kan gemmes i cyklens stel.

    (link fjernet)

    smiley


Kommentér på:
Cykel Tyveri..

Annonce