{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

så kom turen til mig :o( {{forumTopicSubject}}

fik stjålet min cykel i dag nederen :o(

kl 18 skulle jeg hjem fra arbejde og da jeg kommer ud til hvor jeg har stilt den ser jer sku den væk det er en Trek 6300 i hvid. kun 7 månder gammel fanme utroligt man ikke kan have noget i fred!!! og min forsikring alka har lukket nu...

hvordan gør man med forsikringen? og hvad kan jeg for vente at få fra dem vis jeg overhoved kan forvente noget...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kom turen til mig :o(
  • #1   16. mar 2010 alka dækkede min 120% smiley

    Du ringer til politiet og til forsikringen. Så skal de nok fortælle dig hvad du skal gøre.


  • #2   16. mar 2010 120% pga jeg havde købt min cykel på tilbud, men da den ikke længere kunne fås til den pris, tja så måtte de give mig pengene til at købe en ny (og der med dyrere) cykel.

    Alka har sin egen web butik, hvor du kan bruge pengene. Der er nogle gode priser og du skal vidst ikke betale selvrisiko, hvis du handler derinde. (mener det var sådan)..


  • #3   16. mar 2010 politiet sage bare jeg skulle ringe til min forsikring i morgen... de var totalt lige glade...

    jespar S: hvad mener du med 120%


  • #4   16. mar 2010 hvad er det for en side kan du give et link?

  • #5   16. mar 2010 du får et link af alka. Du skal have anmeldt tyveriet til politiet (også selvom de er ligeglade). Du skal bare sige det videre til Alka..

  • #6   16. mar 2010 ja kender godt følelsen har selv fået stjålet min i den 9-3 også da jeg skulle hjem fra arbejde

    det er sur røv


  • #7   16. mar 2010 Du anmelder på politiets hjemmeside, og så hører du ikke mere fra dem. Men du får Ref. nummer du kan skrive på skadeanmeldelse hos din forsikring, og vupti, så skulle du gerne få dækket din tab, når de har behandlet din sag og endda hvis du fik cykel på tilbud, så dækker de cykel oprigtig pris.. Jeg fik omkring 130 procent tilbage, da jeg købte min cykel med 30 procent rabat. Men så røg der 2800 til selvrisiko.

  • #8   16. mar 2010 hejsa jeg manglede min cykel en eftermiddag for 3 uger siden og sikke noget øv.
    men som en anden skriver jeg anmeldte det på politiets hjuemmeside og på min forsikrings hjemmeside og da jeg havde købt den på supertilbud d31/12 året før til 5600 inkl. skærme, barnesæde, lås mm og den idag koster 2000 kr. mere for en tilsvarende ja så fik jeg sku mere en de 5600 kr udbetalt efter de havde trukket selvrisiko og 10% i pris fald
    da den var over 1 år gammel.
    og da jeg alligevel skulle havde barnestolen af og købt en cykel til min datter (hun skal til at lære at cykle selv) så kunne jeg købe en dejlig ny og bedre cykel til mig selv (er lige starte på at cykle som motion og ikke kun de 1,5 km til toget) og en fin ny cykel til hende uden at havde penge op af lommen dejligt


Kommentér på:
så kom turen til mig :o(

Annonce