{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.178 visninger | Oprettet:

Dårlige erfaringer - bike-discount.de? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i en situation, hvor jeg aldrig har oplevet noget lignende og nu ikke helt ved hvad jeg skal gøre... Har andre oplevet lignende dårlig service fra bike-discount?

Engelsk review fra Trustpilot af min oplevelse:
"I've been a customer for years and happy to be so until very recently. I've never ever experienced such a bad customer service:

I bought a new crank for my MTB, which it needed. I found the best price on bike-discount.de (great price comes with a cut of costs somewhere)... I installed the crank during the weekend, but after three days I noticed a wiggle in the crank, which was due to a faulty threading. After three days of use, the threading was completely worn out. I was surprised and send the crank back to Germany.

Here it took bike-discount.de THREE weeks to look at my crankset, then send it back - and here's where it gets really tricky. They haven't done anything. After three weeks I've gotten the same crank back. Or not quite, they only send the drive-side!!! So I ask where the other half is and they say it's in the mail. Who does this?

Anyways - so after more than a month I recieve my crank set back. Not being repaired or anything. Now I ask for a refund, but gets told I've mounted the pedals wrong. And now they won't respond to my e-mails.
I've repaired bikes for several years and know how to mount pedals. They even have a "L" and "R" marking, ffs!

So now I'm left frustrated, without a functional bike, with a useless crank and bike-discount refusing to refund the money. I mean, how can a business survive with this kind of service?

TLDR: The company is slow, bad and refusing to refund the money I paid for a defect product. This is by far the worst online shopping experience ever!"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlige erfaringer - bike-discount.de?
  • #1   25. nov 2016 Det er sgu røv det der, men vel ikke noget der helt kan undgåes, jeg har personligt flere i samme liga bare med danske firmaer.....

Kan du ikke forklare på dansk hvad der er sket og evt ligge et bille op af kranksættet ?

Det sutter røv big time !

• #2   25. nov 2016 Jeg ved godt det ikke er det du vil høre, men...

Sandsynligvis står du selv for skaden, og det er jo også deres vurdering. Alle kan lave fejl, både dem og dig.

Er man generelt tilfreds med servicen, må man jo acceptere at der alligevel kan ske fejl. I dette tilfælde er det så dig som betaler. Du må prøve at få det repareret, ellers må du jo købe et andet.

Kom videre i livet, der er andre vigtige ting. Jeg har et raceface 1x kranksæt til 24mm aksel, med krankleje, som har kørt 3 gange. Det kan du købe for 600 kr.

Kommentér på:
Dårlige erfaringer - bike-discount.de?

Annonce