{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.
  • Skift af tag 4.500 kr.
  • Opsætning af rullegardin, plisségardin, hattehylde og spejl 800 kr.
  • At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lock out gaffel
  • #1   29. jan 2009 Dårlig ide at slå lock out til når du skal køre ned eller op af for den sag skyld(altså tekniske stykker)
    flade stykkker vej hvor der bare skal tonse igennem.


  • #2   29. jan 2009 ^ Enig.. Bruger det sjældent opad, da forhjulet kommer til at danse rundt.

  • #3   29. jan 2009 Jeg plejede at låse min når jeg kørte opad, på en stejl sektion, det gjorde det meget nemmere for mig at klatre, og meget mere effektiv.

    Du skal aldrig låse den hvis du hopper eller laver drops, det kan i værste fald ødelægge gaflen.


  • #4   29. jan 2009 Lige i tråd med hvad W siger, så synes jeg det afhænger af hvilken uderlag man kører på om det er en fordel eller ej. På stejle tekniske stigninger med bump, sten osv. synes jeg ikke det er en fordel med låst gaffel, da jeg som nævt ovenover for et forhjul der danser rundt.. Hvis underlaget bare et smooth er det tit en fordel, da mere energi går i baghjulet istedet for affjedringen.

  • #5   29. jan 2009 Jeg kan ikke huske hvilket magasin men der var et tysk blad som testede om det var bedst at have lock-out slået til eller fra på en teknisk opkørsel.

    Der fandt de ud af at det var bedst uden lock-out slået til. Gaflen kommer jo nemmere over forhindringer i åben tilstand ind den gør lukket, der er det gaflen der tag bumpet og ikke cyklen og rytteren.. Det skal lige siges at dette var en ret teknisk opkørsel med røder og lign.

    Men i sidste ende er det altid forskelligt fra person til person og selve det stykke der skal køres...


Kommentér på:
Lock out gaffel

Annonce