{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS !
  • #1   10. aug 2008 Kender ikke den model du nævner personligt, men Garmin cykel gps er sagen. Kanon gode produkter.

  • Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #2   10. aug 2008 Hej,
    jeg har en garmin 205 og jeg syntes ikke den er super til at fange GPS signal i sær hvis man cykeler/løber i skov.


  • #3   12. aug 2008 305'eren er kanon til måling af hastighed, kadance, puls stigninger etc. Men den er IKKE anvendbar hvis det er et kort du søger. Så skal du op i ren cykel-garmin. 705 kan det bed brave-hur. Den er toppen.

    305 kan stort set bare vise med en pil hvilken vej den vil have du skal køre.

    Har selv 305 og er MEGET tilfreds. Men nu syntes jeg heller ikke at jeg mangler et kort. Jeg planlægger min cykel-vej inden jeg kører. Har dog overvejet at teste den til MBK, og der kunne det måske være mere relevant med et kort.


  • #4   12. aug 2008 Modtager min 705 i morgen.

    glæder mig meget.


  • Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #5   13. aug 2008 Hej igen,
    Ja 705'eren er helt sikkert fed !
    Jeg er entlig også helt gal på den ! ... det er kun en 201'er jeg har har... jeg har ikke prøvet 305... men jeg håber den er bedre til at fange GPS signal.
    Bare jeg løber en tur i skoven så kan jeg ikke fange gps signal mere en 4-6 gange i løbet af 5 km. smiley
    /Søren


  • #6   13. aug 2008 Det skal lige slås fast at,

    Forerunner modellerne 201, 205 og 305 er ALLE PRIMÆRT lavet til løb. 305 kan dog kombineres med styrholder og kandanse-måler (som på min busetto) og skal man ikke bruge GPS kort, så fungerer (ihvert fald min 305) RITGTIG GODT.
    Min Forerunner 305 har ALDRIG været et problem - den tager fint imod signalet.

    Vil man have kort mener jeg personligt at der kun findes 2 rigtige alternativer - og det er Edge 605 og Edge 705.
    http://www.garmin.dk/products/description/4/14065


Kommentér på:
GPS !

Annonce