GPS {{forumTopicSubject}}
Hej CG!
Har efterhånden fået mig bygget den racer jeg godt kunne tænke mig. Har dog den lille ting, at cykelcomputeren er med magnet og sensor på gaflen. Det genrer mig og vil derfor gerne have GPS-computer. Har kigger lidt omkring, men det er en jungel. Har dog ingen krav til kadence, puls, etc - det er jeg sådan set ligeglad med. Har kigget lidt på wiggle og ChainReactions og har kunne se at det der nok passer bedst til mine behov er noget lignende Garmin Edge 200. Den er GPS, men kan ikke det med puls og sådan. Og kan skaffe den til kun 600,-. Er det et godt køb? Eller er der andre ting i vil anbefale? Måske nogen der har erfaringer med netop 200´eren?
Desuden er et krav, at den skal være ret neutral, da min cykel er sort med lidt hvid og rød.
På forhånd tak!
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 38 Svar: 222
Jeg vil i hvert fald gerne dele min erfaring om min Edge 800. Den ligger i en del højere prisklasse end det du søger (lyder det til).
Den har jeg været helt utrolig glad for. Kunne da også forstille mig at Garmins produkter lever op til deres navn
sep 2013
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 10 Svar: 76
Og hvis du ikke ønsker puls, kaddance, kort funktion osv - så er 200 den helt rette. Fart og længde af ruten - utrolig nem at betjene. Og den fås i sort matchende til din cykel.
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 7 Emner: 14 Svar: 87
nov 2012
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 3 Svar: 74
jun 2013
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 6 Svar: 20
sep 2013
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 10 Svar: 76
Det lyder til at 200 dækker dine behov.
www.pulsure.dk har som regel de bedste priser og de er også gode til at vejlede dig.
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 7 Emner: 14 Svar: 87
Har selv lige købt en 810´er ved Børkop cykler til 2999 inkl. samme tilbehør
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 327
Den fra cykelservice har IKKE kadance og puls , iflg. Det jeg blev oplyst på mail fra cykelservice
Mvh Tommy
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 38 Svar: 222
Har du pengene til det, synes jeg i hvert fald du skulle kigge på nogle af de lidt større modeller..
jul 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 81
jeg har selv denne der funker super godt og er utrolig nem at betjene.
Lang batteri tid osv. et super produkt til billige penge 1300 med puls og Kadance.
med kort og masser af muligheder.
(link fjernet)
koster kun det halve af en Garmin 800 men har mange af de samme funktioner.
GPS