{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.246 visninger | Oprettet:

Hvilken cykel? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere haft cannondale MTB, V-killer, DH forgaffel, komplet XTR og alt det smarte, men det ligger en 3 år tilbage.
Nu er tiden inde til at købe mig en cykel igen, men jeg er lidt i tvivl om det skal være MTB igen..eller jeg skal prøve en dirt jump/free ride cykel, synes de er monsterfede, Specialized, planet-X eller lignede, men spørgsmålet er om sådan en er brugbar til at trille en aftentur med konen på 10-15km eller lignende?

Nogen som har erfaringer godt/skidt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken cykel?
  • #1   14. jun 2006 hvilken pris klasse er der tale om ?

• #3   14. jun 2006 Jeg vil anbefale dig at have 2 cykler, i stedet for én cykel som bliver en blandig, der kun er halvgod til begge dele. Dirtjump og street er supersjovt, prøv det! Find en god brugt cykel, der ville være egnet og så køb en gammel havelåge, som du kan bruge til hverdagscykling. Det får du langt mere ud af. Det er pain in the ass at cykle langt på en dirt-cykel, og der er heller ingen idé i at køre freestyle på en hverdagscykel.

Theis

• #4   14. jun 2006
    Allan B
    den er fandme fed den der ! ;D

• #5   14. jun 2006 Takker for svarene drenge!

Jeg syns godt om den Yeti, men det er en krydret sag fra ny ka´ jeg se, men den har stilen helt klart!

Hva´ med den Banshee du har i gemmeren Theis er det samme prislag fra ny?

• #6   14. jun 2006 Samme rosende ord kan siges om den Kona Stinky der Morten J, den er max i orden!...Pris i dk?

• #8   14. jun 2006 Fornuftig nok pris for Kona´n, men overraskende billigt for Yeti´n, syns´ der stod complete bike 3059-...

Hvad er det der gør forskellen på 6kg på Kona/Yeti?

I skal ha´ tak for interessen, biketoyz er helt perfekt da jeg er fra Randers!...:o)....

• #9   14. jun 2006 Hvem forhandler Kona i midtjylland?

• #10   15. jun 2006 Min Banshee koster (som den står nu) omkring 30-35.000 fra ny. Jeg har købt næsten alle dele brugt, den står mig i knap 20.000. Jo, det er mange penge, men hvis man har interessen og lysten, så skal man gøre det.

• #11   15. jun 2006 jeg synes at du skal tage dne her få så kan må også cykle en tur men konen eller hvad det nu var

(link fjernet)

• #12   16. jun 2006 Yeti 575 er en af de fedeste Epic-cykler jeg nogensinde har prøvet. Den kører helt åndsvagt godt af en eller anden grund. Den er let og kan klatre meget stejlt, samtidig med at den er så rubust (specielt med Fox 36-gaflen) at du kan køre let DH og freecross på den. Fantastisk maskine... hvem der bare havde råd.

• M B
    M B Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Svar: 2
    #13   16. jun 2006 Kan mærket scott anbefales?

• #14   16. jun 2006 Ja, Scott er fint. Men som mange andre cykelmærker, så laver scott cykler over hele pris-spektret. Det betyder at kan få en superlækker Scott - men man kan også få en rigtig skrabet og dårlig Scott. Så meget afhænger af modellen.

• M B
    M B Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Svar: 2
    #15   16. jun 2006 okey..

Jeg har resevaret en, prisen er sat ned fra 4200 til 3000.
    Men skulle os bare lige høre, om det er et meget upopulært mærke, da cykelhandleren jeg køber den ved, ikke sælger scott længere (derfor den er sat ned)..

• #16   19. jun 2006 Canondal Gemini er superfed.

Kommentér på:
Hvilken cykel?

Annonce