{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

shiv tt {{forumTopicSubject}}

Hej er ved at købe en shiv tt med red på men vil gerne lave den med di2 11 speed tror i det kan lade sig gøre. Den ikke bygget til det men HTC highrode kunne da gøre det i 2011 har haft en af deres (se min profil) men tror i de lavet meget ved den for det kunne lade sig gøre?

Bliver det umuligt for en amatør eller nogen der kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shiv tt
  • #1   29. jan 2014 Hej, jeg er rimelig sikker på at du skal have fat i boremaskinen for at kunne få kablerne gennem rammen, og dermed ryger garantien jo nok.
    Jeg er ikke 100% sikker men vi har lige præcis den samme ramme til at stå på arbejdet, så kan se efter det i morgen hvis det er.....

• #2   29. jan 2014 Det må du meget gerne regner med at bore huld i sadel pinden så jeg kan gå batteriet under sadlen som på den anden

• #3   30. jan 2014 Ellers skal du overveje det originale Shimano batteri, til monitering indvendigt i sadelpinden det virker rigtig godt, og opladningen klares nemt gennem junction oppe ved styret.

• #4   30. jan 2014 Det kan faktisk også godt lade sig gøre at montere junction i frempinden, kræver blot at man skære et lille aflangt huld i frempindens top, så kan man stadig se batteri standen og samtidig er alle ledninger skjult. Jeg har set det gjort på en tidligere HTC cykel, det var enda det gamle 10speed dura ACE hvor ledninger er betydeligt tykkere end de nye 11 speed.

• #5   30. jan 2014 Jeg tror så det er den vej jeg vil gå så står jeg bare med en fuld red gruppe jeg skal have solgt

• #6   30. jan 2014 Det der batteri du snakker om hvor dan monteres det. skal det ikke være beregnet der til for ellers henter det vel bare og dingler lidt. Hvis det er ved du om man kan skaffe det bilaget nogen steder?

• #7   30. jan 2014 Hej
    Jeg har undersøgt lidt mere idag om shiv tt kan køre med di2, og det skulle kunne lade sig gøre uden at skulle bore i rammen!
    Batteriet til sadelpinden kommes inden i et plast hylster tingest, som er lavet til at kunne kiles fast i sadelpinden, har monteret en enkelt gruppe med det og det sad godt fast!
    Hvis det er den sidste nye red gruppe skulle det vel også være til at få den solgt til en fornuftig pris.

• #8   30. jan 2014 Det er en 2013 model ved ikke om der er kommet en 2014 inu

• #9   30. jan 2014 Og det lyder mega fedt mange tak for hjælpen bare underligt at der ikke er særlig mange der gør det så alle køre med red syntes jeg smiley

• #10   31. jan 2014 Red er en lettere gruppe jo smiley

• #11   31. jan 2014 Atterman det er helt korrekt men nu er det sådan at det ikke er vægten der betyder særlig meget på en tt cykel det er mere aero og ved du har di2 så kan du beder holde dig i ro på Cyklen

Kommentér på:
shiv tt

Annonce