{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Specialized Shiv TT hjælp
  • #1   25. okt 2009 er skam i fuld gang selv. men altså det er anmeldelser af den osv . er begyndt at blive bange for den ikke kan købes privat

• #2   25. okt 2009 Det kan den nok ikke endnu... og når den kommer så koster den spidsen af en jetjager.... fordi den er lavet af spidsen fra en jetjager....

• #3   25. okt 2009 michael.
    det tænkte jeg nok for den er ikke på deres hjemmeside endnu ligesom htc's plasma tt. men den er jo bare alt for lækker.. så må jeg jo se ad der om der skal spares meget sammen for at få den eller om man skal nøjes med noget andet

• #5   25. okt 2009 og tak for dit input smiley jeg har ledt og ledt og blev så skuffet over jeg ikke kunne finde noget så mange tak for hjælpen

• #6   25. okt 2009 christian k
    hvor finder i den information henne?

• Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 166
    #7   25. okt 2009 Har UCI ikke for lang tid siden bestemt, at alt materiel der bruges til TDF skal kunne købes i offentlig handel?

Shiven er brugt til enkeltstart af Saxo Bank og må derfor findes på det kommercielle marked et sted ...

• #8   25. okt 2009 kan man skrive til team saxo bank og sprøge om de har en tilsalg muligvis? eller er den blevet kørt for hårdt til at kunne bruges bagefter?? er nysgerrig da jeg virkelig god tvil have den bike

• #9   26. okt 2009 Peder.

Det passer vidst ikke helt. Der er masser af proto type udstyr som kommer med i touren som ikke kan købes af normale personer. Det kommer måske senere.

De sidste par år er der mange hold der er blevet spottet med prototypen af Shimano Di2 og den er jo først kommet i handlen i år. De rammer der blir kørt på er i nogle tilfælde også skrædersyet til rytteren.

• #11   26. okt 2009 is now officially called the Shiv and it will be available for public consumption in 2010, albeit in "incredibly limited quantities”.

Den kommer du nok til at skyde en hvid pil efter smiley

• #12   26. okt 2009 Og den bliver jo netop tilgængelig i meget begrænsede antal pga. den regel om at rammen skal være tilgængelig for den almindelige forbruger. At den kommer til at koste kassen og er begrænset i antal er jo bare ærgerligt.

• Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

#13   26. okt 2009 Tak for det Jesper ... det sparede lige mig en kommentar og jeg vil nøjes med at sige;

nemlig smiley

Peder

• #14   26. okt 2009 hmm øv bøv.. det synes jeg ikke er fair da det i mine øjne er den fedeste tt'er til dato.. så må man vil finde en der er tilgængelig i et større antal og som ikkke er så dyr som i siger for jeg havde ikke tænkt mig at rammen skulle ligge på 50.000 som en af jer siger.. men mange tak for hjælpen.. men kan man ikke komme til at købe fx team saxo banks aflagte udstyr de får vil noget nyt til vær sæson eller deromkring.. ret mig hvis jeg tager fejl.. men i skal i hvert fald have tak

• #16   26. okt 2009 Jesper og Pede...

Var Shiv'en på market ved 09 touren??

• Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

#17   26. okt 2009 Michael G
    Det er ikke jo ikke os der laver reglerne. UCI er jo berømte og berygtede for at lave et utal af underlige sidespring for at gøre livet surt for rytterne. Dette er så én af dem.

Om Shiv´en var på markedet under TDF 09 aner jeg ikke ... Det var nu mere for at svare på mandens spørgsmål generelt, end det var for at diskutere detaljer.

Tjek eventuelt UCI reglement ...

• #18   26. okt 2009 Det var ikke for at være nedladende jeg spurgte og håber ikke det blev modtaget sådan smiley

Sådan lyder reglen. altså en type cykel der blir solgt eller KUNNE blive solgt til brug for alle der dyrker sporten.

Bicycles and their accessories shall be of a type that is or could be sold for use by anyone practising
    cycling as a sport. The use of equipment designed especially for the attainment of a particular performance
    (record or other) shall be not authorised.

• #19   26. okt 2009 lige til det med turen.. meget af det de burge er først noget vi kan få fat i året efter .. som jeg sagde htc's plasma 3 tror jeg den hedder den kan ikke købes og er ikke på scott's egen hjemmeside ligesom shiv'en ikke er på specialized's hjemmeside.. men jeg må vil bare drømme videre og finde noget andet..

• Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

#20   26. okt 2009 Michael G

Godt arbejde smiley

• #21   26. okt 2009 i det på engelsk som michael har skrevet står der også that is or could be sold for usa by anyone... så der står faktisk ikke at det skal kunne sælges til alle og en hver..

Kommentér på:
Specialized Shiv TT hjælp

Annonce