{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

peter X
peter X
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Scott racer???? {{forumTopicSubject}}

Så har jeg været inde for at snakke med den lokale cykel forhandler som kan sælge mig en sprit ny Scott racer med alu ramme og carbon forgaffel til en rigtig god pris men er Scott et okay mærke eller skal man holde sig til Trek i stedet for??? vi ligger i et prisleje på 5000 - 5500kr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scott racer????
  • #1   13. sep 2013 i den prisklasse tror jeg du skal gå efter den du syns der er fedest og passer dig bedst efter det du skal bruge den til.

• #2   14. sep 2013 Scott laver da rammer der er mindst lige så gode som Trek. Du skal kigge på, hvad der sidder af udstyr og hjul.

• #3   17. sep 2013 Scott og Trek er meget lig kvaliteten. Dog synes jeg, at du skal se på Scott, da de er meget aggressive på deres priser med bl.a.'deres nye 2014 modeller. De vil meget gerne ind på det danske marked, og de kommer derfor med billige cykler i samme kvalitet som Treks, bare nogle tusinde billigere smiley

• #4   17. sep 2013 Scott er da om nogen en af de fabrikanter der har de bedste ingeniører..
    De lavede den første sub-1000 grams racerramme nogensinde, den sidste Addict-ramme havde den højeste styrke per vægt af alle rammer, den nuværende Foil-ramme er meget udbredt kendt som den bedste aeroramme på markedet, osv.

Kan høre at det er en Speedster du har fået tilbudt, og jeg er selv indehaver af en 2010 Speedster S20. Du kan læse lidt om mine erfaringer med den her http://www.cyclingtipsonline.com/news/scott-speedster-s20-review/ hvis det skulle være. smiley

Kommentér på:
Scott racer????

Annonce