1.671 visninger
|
Oprettet:
NYBEGYNDER - RACERCYKEL {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er nybegynder og leder efter en racercykel til en max pris på 8000 kr ca. i str. 50 ca.
Er der nogen der kan anbefale noget/ fortælle hvad man skal kigge efter for at få noget for pengene, og om det er helt umuligt at finde noget til den pris og man så skal kigge efter noget brugt istedet måske?
ALT VEJLEDNING SØGES - ved meget lidt om racercykler.
Håber på en kan hjælpe mig.
Mvh. Carina
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 46 Svar: 509
Men en god ide er at gå efter minimum shimano 105 geargruppe.
aug 2010
maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Har fra en ven af fået råd om at jeg burde kigge efter noget med gearsystem Tiagra, 105 eller ultegra og holde mig væk fra 2300 og sora. Er det bedst at kigge efter de 3 eller hvad siger i?
Er det for risikabelt at købe noget brugt når man ikke har ret meget forstand på cykler?
aug 2010
For at få noget der virker "ordentligt" så vil jeg tage minimum 105. Det skifter rigtig godt.
Det kan ofte godt betale sig at købe brugt, men mange tror de kan få guld for deres brugte cykler. Men hvis du kan finde en der ved lidt om det og så tage vedkommende med ud og kigge så er du godt stillet.
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 19 Cykler: 5 Emner: 37 Svar: 241
du skal gå efter 105 gruppen :). det er en super fin gruppe . mange kører på den (: og er rigtige glade for det.
og prøv og se om du kan få en super pris på en helt ny racer.. istedet for brugt.. der har jeg også dummet mig ..
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 4 Cykler: 5 Emner: 14 Svar: 228
http://www.bikebuster.dk/detaljer/121256.html
og Campagnolo Veloce er en ok gruppe - har den selv på min cross og det funker bare
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 3 Emner: 11 Svar: 66
NYBEGYNDER - RACERCYKEL