{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken drikkedunk er best?
  • #1   23. mar 2013 Tag et kig på Camelbaks dunke smiley

• #2   23. mar 2013 Den bedste er den billigste (:

• #3   23. mar 2013 Den sunde drikkedunk er fantastisk, dejlig blød og nem at få noget ud af

• #4   23. mar 2013 100 kroner for een drikkedunk!!!!! Geeeez....
    Den sunde ville jeg klart også vælge så.

• Marianne *
    Marianne * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 8
    #5   23. mar 2013 Maxims er i hvert fald billige og så skriver de:

Vidste du at Maxims flasker er:
    * 100% fri for phthalater og tungmetaller
    * 100% fri for BPA
    * 100% tæt lukning
    * Afgiver ingen smag til indholdet
    * Tåler opvaskemaskine

Vores er købt i Bilka til ca 35 kr eller noget.

Har også en af "den sunde". Også fin, men lidt dyrere. smiley

• #6   23. mar 2013 Bruger også Maxims (blå godt nok, fås nok også i lyserød) og de holder som de skal, kan godt anbefale dem

har 2 helt sorte (no name) og kan ikke anbefale sort da vandet bliver meget varmt om sommeren

• Mikkel G
    Mikkel G Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 53
    #7   24. mar 2013 Mine High5 lukker i hvert fald tæt smiley

• #8   24. mar 2013 Tætningen i Specializeds flasker er helt kanone. Noget helt andet end Maxim etc.
    Camelbak skulle også være suveræne.

• #9   24. mar 2013 Personligt ville jeg køre med den sunde dunk eller Camelbak til træning og nogle billigere dunke fra High5 eller lignende til løb. Så gør det ikke noget hvis man taber den og er man den perfektionistiske type, kan man godt tillade sig at smide dunken nogle kilometer før mål, hvis man ligger til at køre om sejren.

• #10   24. mar 2013 Alexander A: så naturen nedbryder nemmere den billigere dunk, eller hvad? Ellers så lad da for helvede være med at smide dunke eller affald fra gels og barer i naturen... de kom fra en lomme og mon ikke der er plads til det igen, selvom det fylder mindre uden indhold...

Det er IKKE i orden!

Beklager det sure opstød, men jeg kan da bedre forstå de mennesker, der ser sig sure på cyklister, hvis vi bare smider om os med alt vores lort...

• #11   24. mar 2013 Altså, hvor meget betyder det at en dunk drypper lidt? :o.

Jeg mener, når jeg cykler så kampsveder mit fyldige legeme til den helt store guldmedalje. Så om dunken lækker et par dråber vand eller energidrik på stellet, ved siden af sveddråberne, tror jeg ikke gør den store forskel?
    smiley

• #12   25. mar 2013 Giver MOrten og Cykeltyven ret.. Det er noget svineri!!

Men tilbage til drikkedunken som holder.. netto har maxims på tilbud til 30kr

• #13   25. mar 2013 Nu snakkede Alexander jo kun om løb.. og der bliver der vel som regel ryddet op på sporet i forbindelse med sådan et arrangement..

• #14   25. mar 2013 Og hvis det er til et mtb løb, er det fanme osse ringe at folk bare regner med at arrangørerne går rundt og samler op!

Tag nu bare jeres lort med hjem!

• #15   26. mar 2013 Hørt Morten B, Jakob og Cykeltyven og det er svinene der gør at det bliver endnu sværere i fremtiden at få lov til at bruge skovene til vores interesse.

• #16   26. mar 2013 Jeg er da glad for at det ikke er en generel holdning blandt cykelryttere, at de bare smider deres ting smiley

• #17   26. mar 2013 Hvad sker der for at folk syntes det er iorden at smide deres lort "fordi de køre om sejren"
    Arghhhhh jeg bliver idiot - hvorfor tror i at landevejs ryttere har et elendigt ry og MTBere skal kæmpe hårdt for lov til at cykle i skoven.
    Så mange tak til typer som Alexander for at ødelægge det for os allesammen.
    Dine forældre må være stolte

• Apollon
    Apollon Hjælpe-administrator

Følger: 9 Følgere: 47 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
    #18   26. mar 2013 Tak for alle indlæggende smiley

De der Camel ser ret lækkere ud, men tror jeg tager en High5 til at starte med smiley

men blive endelig ved men at komme med bud på den bedste dunk smiley

• #19   27. mar 2013 Slap nu lige af gutter. Jeg behøver vil ikke at skrive alt ned. Jeg er enig med jer i, at det er noget svineri at smide skrald og jeg propper så sandlig også brugt gels osv. i lommen igen. Hvad angår dunk, så bliver den jo oftest smidt ca. 1.000 meter fra stregen, så kunne det tænkes at man under afrulningen kørte tilbage efter den? Grunden til at man så ikke kører med den dyreste dunk er, at man ind i mellem ikke finder den igen. Det er både bedre for naturen og min pengepund, at jeg samler mine flasker op igen.

• #20   27. mar 2013 C B
    Min far er stolt. Du kan være helt rolig smiley

Kommentér på:
Hvilken drikkedunk er best?

Annonce