{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.880 visninger | Oprettet:

Carbon hjul igennem tolden..? {{forumTopicSubject}}

Hey boys

Jeg har læst side op og side ned omkring disse, og kan se at mangle af de forskellige kina carbon firmaer gør det at de skriver "Sample" på pakken når de sender den. Er det noget der gør at de går igennem tolden? Og eller kan man evt. få dem til at skrive en billigere pris på kvitteringen der ligge i kassen?

Nogle der har nogle tips eller tricks? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carbon hjul igennem tolden..?
  • #1   22. jan 2013 Jeg er ret sikker på at hverken "sample", "gift" eller "low value" hjælper en disse i forhold til toden. Toldere er også mennesker der kan tænke selv smiley

• #3   22. jan 2013 Satans smiley Men nu spørg jeg så dumt, er det noget i har prøvet selv eller kender i en der kender en?

Og måske det kan betale sig at få en via England til at købe det.. Så burde man slippe for told, moms og begyr?

Ved godt i det store hele det er små penge og at man burde støtte ved at betale staten disse penge, syntes bare det er sure penge sorry men det syntes jeg.

• #5   22. jan 2013 Hvad/hvor meget kan man købe for fra f.eks Kina uden at betale told og mons? Fra USA er det 3500kr, korrekt????

• #7   22. jan 2013 Er det ikke 80 kr. kun Simon?

• #8   22. jan 2013 http://www.toldpriser.dk/toldregler

"Når du køber en vare i et land uden for EU, som har en værdi over 80 kr, skal du betale moms, told og importgebyr (fortoldningsgebyr) af varen."

• #9   22. jan 2013 Taget fra skat.dk
    http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1615423&vId=0

•Du skal betale dansk moms af varer købt for mere end 80 kr. eksklusiv fragt fra et land uden for EU. Der kan også være særlige afgifter, som du skal betale.

•Du skal betale told af varer købt i lande uden for EU, der koster mere end 1150 kr.

(link fjernet)

Du skal betale told, moms og eventuelle andre danske afgifter af varer, der koster mere end 1150 kr. og bliver sendt fra et land uden for EU. Varer på nettet sælges typisk til en pris uden told, moms og afgifter.

•Tolden beregnes af varens pris med tillæg af transportomkostninger. Du skal ikke betale det samme i told for alle varer. Se oversigten nedenfor.

•Den danske moms er på 25 procent og beregnes af varens pris plus transportomkostninger, told og eventuelle andre danske afgifter.

•Ofte vil transportøren beregne og opkræve told, moms og eventuelle andre danske afgifter på vegne af SKAT.

• #10   22. jan 2013 Men det ændre ikke på at det er sure penge smiley

• #12   22. jan 2013 Niks, der er ingen vej uden om.
    Du spurgte om dr var nogle der har forsøgt!

"Kender en som kender en der kender en" smiley
    Forsøgte at bestille en ordre fra USA og fik vedkommende til at dele pakken op i 3 forsendelser for måske at undgå told og moms på det hele - dette kom næsten til at koste 3 gang told og moms..

Såå hellere holde sig til de rette linjer og regne told og moms med i prisen = Kan stort set, købes enten her hjemme eller i EU!

• #13   22. jan 2013 læg du bare 35% oven i det dækker told om moms ( told sat varierer) og læg der til 160kr i gebyr hvis pakken kommer ind i DK med post dk..

har hørt om en der delte betalling op i 2 og fik afsender til at ned skrive prisen til svarende.. men som sagt det kan give dig masser af bølv, og pakken kan ligge rigtig langtid i tolden

• #14   30. jan 2013 Jeg kender ikke nogen, men jeg selv lagde en ordre her inde lørdag d, 26/01-2013 og idag 4 dage sener stor Bring manden i indkørslen med min pakke.
    Pakken kommer fra Hong Kong og her er der handlet.

http://www.lightinthebox.com/da/c/daek-slanger-hjulsaet_5318

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #15   31. jan 2013 Hej,

Jeg har hørt at alt bliver kigget igennem ved posten, men det er ikke ret meget som bliver tjekkte hvis det sendes med UPS, TNT eller DHL. Så hvis du kan vælge at få sendt med nogle af dem, så er der chance for du slipper for told.

• #16   31. jan 2013 og det er helt korrekt smiley alt det jeg har fået der er sendt med EMS lander hos post dk og så starter helvede smiley kommer det med nogle af de andre gårdet meget nemmer også selv om man skal betale

• #17   31. jan 2013 Som Allan skriver, det går nemmere, også når man skal betale! hvis man skal!!

Kommentér på:
Carbon hjul igennem tolden..?

Annonce