{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.846 visninger | Oprettet:

LITE hjul til salg på dba.dk {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

i er sikkert mange som sidder på dba.dk og lurer efter cykeludstyr og jeg vil blot lige tænde lidt advarselslamper hos jer hvis I falder over et sæt LITE carbon hjul.

Jeg har stærk mistanke om at der er nogle lunkent ved denne vare og ved sælger. Igennem noget tid har jeg budt på dem og endda fået en handel som sælger ikke levede op til.

Men sælger har oplyst 3 forskellige navne, 4 forskellige telefonnumre, 2 forskellige emailadresser (begge @forum.dk) og 4 forskellige adresser.

De oplyste navne, adresser og telefonnumre hænger ikke sammen når man søger via krak.dk eller dba.dk.

Man kunne være tilbøjelig til at tro at det var forskellige sælgere, men når man modtager sms/email fra sælger er der ingen tvivl om at det er en og samme person grundet sproget og stavefejl.

Så hvis I falder over hjulene, og de er fede, så vær lige opmærksom på at der er original kvittering med hjulene.

Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LITE hjul til salg på dba.dk
Kommentér på:
LITE hjul til salg på dba.dk

Annonce