{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.740 visninger | Oprettet:

Mikkel R
Mikkel R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Canyon Vs Giant {{forumTopicSubject}}

Hey:) Står og skal købe ny cykel inde for den nærmeste fremtid, men er meget i tvivl i mit valg. Har fundet 2 modeller som jeg er vilde med. Den første er en Canyon Ultimate AL 9.0 og den anden er en Giant TCR Composite 2. Begge cykler ligger på omkring 13000 kr, hvilket er fint. Problemet er bare at Canyon er en aluramme og Giant en carbon... Har læst virkeligt mange gode ting om alurammen og cyklen er også 1 kilo lettere - plus der sidder en fuld ultegra gruppe. Har aldrig kørt på en Carbon cykel før, men har selvfølgeligt hørt en masse godt om det:)

Nogle der har erfaring med Canyon modellen? Og er Carbon virkeligt så meget bedre?

Mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon Vs Giant
  • Mikkel R
    Mikkel R Tilmeldt:
    maj 2009

#2   16. aug 2012 Dion p@ cyklerne er Racer;) Tror du referere til mountainbikes?
    Kryll@ ved faktisk ikke hvilken gearing der sidder på Giant... Men har det meget at sige?

• #4   19. aug 2012 Hmm * kryll * hvad er det der gør at du mener at opgraderingsmulighederne er bedre på Giant`en ?

• Mikkel R
    Mikkel R Tilmeldt:
    maj 2009

#6   21. aug 2012 Ja det har du ret i kryll - også det jeg tænkte... Har næsten også bestemt mig for giant'en:)

• #7   21. aug 2012 Carbon giver klart mere end en bedre gear gruppe. Snup du Giant'en.

• #8   22. aug 2012 Har selv en Giant TCR Composite 2. Er monteret med næsten fuld Ultegra gruppe, på nær kassette, forskifter samt bremser. Jeg har selv købt et par nye hjul og vil her
    i vinter skifte dele så jeg har fuld ultegra gruppe.
    Den cykel kører super godt, jeg er ihvert fald tilfreds.

Kommentér på:
Canyon Vs Giant

Annonce