{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GIANT vs. Canyon
  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 118
    #1   15. aug 2011 Et svært valg. jeg ville vælge Canyon, som generelt det mærke der giver mest kvalitet for pengene - vær iøvrigt opmærksom på at Giant-en er en 29-er. Altså med større hjul, så de er ikke helt sammenlignlige.

Morten, Slagelse

• #2   15. aug 2011 Morten fra slagelse.. har du selv en Canyon siden du ved så meget om kvaliteten på de cykler?

og du vil helt sikkert også sige at en 29" cykel er noget man ikke skal købe.

Johnny jeg synes du skal finde et sted hvor du prøve nogen forskellige cykler. så du SELV kan se hvad du synes passer dig. I og med at du er det nogen vil kalde grøn. ville det nok være fedt for dig at købe en cykel hos en forhandler hvor de kan hjælpe dig med at indstille dig cykel. så find nogen forskellige cykelforhandler i dit område, og besøg dem alle sammen. se hvad de har at tilbyde der passe ind i dit budget.

bare et godt råd;)

• #4   15. aug 2011 Ville klart gå efter Gianten, af den simple årsag, at den bliver solgt fra en dansk forretning med dansk service og garanti... Og går man ned i biksen, kan man normalt forhandle noget udstyr med i prisen.. Min oplevelse er osse at servicen bliver bedre, hvis man har købt cyklen i biksen, når den skal serviceres...

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 118
    #5   16. aug 2011 Ja - jeg har selv en canyon, ganskevist en racer. Det er dem bedste cykel jeg nogensinde har siddet på. Generelt er Canyon meget anmelderrost og vinder mange tests.

Men jeg vil da gerne være enig at det kan være mere trygt at købe en cykel hos en dansk forhandler hvor der er personlig service. - især hvis det er første gang.

Jeg har ikke noget at udsætte på hverken Giant eller29ere som sådan.

Jeg svarer bare på hvad jeg ville vælge (jf. spørgsmålet) : Canyon

• #6   16. aug 2011 Giant, Den er en 29'er og bare federe.

• #7   16. aug 2011 Vær opmærksom på, at Gianten kun er i str S.

• #8   16. aug 2011 Skriv gerne en begrundelse hvorfor valget lige skal stå imellem de to smiley

• #9   16. aug 2011 johnny b.
    du har jo haft den giant 29,er før :o)
    tror du bliver skuffet hvis du går fra 29 til 26.

• #10   16. aug 2011 Hej Niels J
    Der er ingen særlig grund til det netop skal være en af dem, men som marc A siger har jeg haft en 29'er før, og syntes egentlig den var meget fed, men nåede ikke at prøve den mere end to gange på landevej.
    Jeg er bare helt "grøn" inden for mtb, og så var det lige de to modeller jeg "valgte", men har du/i et bedre forslag så kom endelig med det. Jeg er 1.65 høj og har et budget på ca 10.000 kr

• #11   16. aug 2011 http://www.cykelkompagniet.dk/produkter.php?prod=124
    Fantastisk ramme og gaffel... Så er det grundlæggende ligesom på plads...

Kommentér på:
GIANT vs. Canyon

Annonce