{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  no-name carbon ramme
  • #1   24. jul 2012 Du kan også kigge her.. måske det var en løsning og så handler du i tyskland.

(link fjernet)

• #2   24. jul 2012 Jeg købte en fra ebay, den var udemærket som hverdagsjern, men den flexede når man udsatte den for et større pres flexede den, så jeg ville ikke bruge den på en bane.
    Finish var udemærket på den, men ikke som på en pro, det kunne stadigvæk ses at den var sat sammen af adskillige stykker carbon.

• #3   24. jul 2012 flexede?

• #4   24. jul 2012 Jeg ville ikke turde køre på sådan en. Slet ikke MTB! Det er jo sådan set dit liv og førelighed der er i fare, så det må være op til dig selv om du vil risikere det, bare for at spare lidt penge.
    Overvej da i stedet en brugt ramme..

• #5   25. jul 2012 jeg har bare set ret mange der har dem også nogle ret gode ryttere smiley

• #6   26. jul 2012 Jeg har også set mange der ryger, men det gør ikke rygning mindre skadeligt

• #7   26. jul 2012 Der er også mange der drikker alkohol eller får tusser..det gør det heller ikke mindre skadeligt.

Måske det ville være mere relevant at finde ud af om der reelt er så mange kina rammer der faktisk knækker eller om de følger samme niveau som mærkevarerne.

Der er massevis af tråde både på singletrack.com og mbr hvor folk kommer med deres oplevelser (altså folk som har eller har haft sådan en ramme).

I sidste ende går det vel ud på om hvor meget folk vil ofre på at ha et dyrt mærke på rammen eller om de hellere vil skifte ramme ud 4-5 gange for samme pris, det gælder selvfølgelig kun dem købt i Kina for dem købt i eu skal jo følge den lokale lovgivning med hensyn til garanti osv.

• #8   14. jun 2013 Hvor i eu eller Kina skal man købe sin Carbon ramme

Kommentér på:
no-name carbon ramme

Annonce