4.529 visninger
|
Oprettet:
Heino cykler ? {{forumTopicSubject}}
Hej CG
Jeg kigger på en cykel i Heino cykler. Og så tænker jeg, er der nogen der har erfaring med at prutte dem lidt ned i pris.
Jeg kigger på en MTB i 18-20.000 kr klassen.
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 28 Svar: 142
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
Hvis du upgradere den så kan de nok lave lidt fik selv upgraderet min egen en del fra standard opsætningen. Om jeg fik en rabat.. tjaaa han smed da et par ting oven i hatten da jeg gik ud af butikken.
Men hvis du kun har tænkt dig og købe en cykel og den "kun" koster 18-20k så tror jeg ikke du skal satse på noget.
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 708
Troede du havdet købet en Cannondale?
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 76 Svar: 791
jan 2011
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 20 Svar: 252
Prøv cykler.dk - der fik jeg handlet og det endte med 20 % på en cykel til 22000kr.
Mvh
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 59 Svar: 728
men se her http://www.trustpilot.dk/review/www.heino-cykler.dk
der er både + og -
okt 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Cykler: 13 Emner: 174 Svar: 894
feb 2008
Kom ud et par dage senere den var gemt væk og fundet frem til mig, vi diskuterede i en times tid ang mit budget og upgrades på den. og hentede den en uge senere.
Kunne ikke være mere tilfreds.
Det var første gang jeg handlede i butiken og havde ikke været i den før. Købte den kun der pga de havde min 29'er i den størrelse jeg skulle bruge...
feb 2008
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 1 Svar: 95
feb 2008
Men jeg vidste også hvad jeg ville have og jeg havde et klart budget. Det er nok nemmere at arbejde med for en sælger ind en der skal have forklaret en masse ting og så tag stilling til hvad han vil have.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 65
Jeg vil medgive dig i det meste af det du skriver,men, for der er et stort men, Når jeg træder ind i en tv butik forvendter jeg, at de kan rådgive mig og at de kan fortælle mig om de forskellige modeller. de skal skal guide mig til det bedste valg for mig. det samme gør sig gældende for en cykelbix. første gang jeg skulle have mig en racer gik jeg ind til Webike Århus, de vejledte mig ud fra mine behov.jeg havde absolut ingen viden om racercykler, men tog der fra efter en times snak med en bestilling på et stk. cykel til 6500.- den service og viden jeg fik derinde har gjort at jeg efterfølgende har lagt rigtigt mange penge der inde. Bare fordi man er dum kan man godt være en potionel rigtig kunde.
jesper
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 65
Det er altså lidt selvmodsigende, at man kan få en god købsoplevelse derinde hvis de ikke vil have en som kunde. Enten tjener de sindsygt mange penge eller så er de sindsyge. Det er det mest tåbelige jeg længe har hørt, at andre også gør det, gør det ikke bedre,
Mht. at gå og "ose" i en cykelbix, gør jeg det selv ofte og jeg vil ikke finde mig i at der bliver vendt det hvide ud af øjene, jeg vil ikke sætte mine ben der mere. Hvis jeg fandt ud af at mine ansatte havde den opførelse blev de fyret på gråt papir. Kunden frem for alt, ny som gamel, Det er nu engang det bedste købmandskab, jeg ville græmmes hvis jeg var ejer af Heino og så de anmeldelser på trustpilot.
feb 2008
Kan i gætte på hvad det er jeg prøver at sige?
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 15 Svar: 214
feb 2008
jan 2011
Aller først, jeg har ingen problemer med Heino.
Men jeg forstår ikke helt din argumentation. For mig lyder det som om at du skriver at alle dem der er utilfredse med Heino er "dumme kunder som ikke aner hvad de skal have".
Man kan ikke negligere folks dårlige oplevelser med at forventningerne ikke er afstemt.
Det er vel Heinos interesse at ALLE får en god oplevelse ved at handle hos dem også selvom de bliver ekspederet af en ex-proff. Du bekræfter arrogancen og retfærdiggør med det som du skriver.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 38
Jeg er selv en af dem og det betyder at du bruger butikkerne til at tjekke varen ud og beslutte dig endeligt for derefter at købe den billigere på nettet i eller udenfor Danmarks grænser. Enhver butiksejer har længe måttet forholde sig til dét problem. Hvis jeg ejede en fysisk butik ville jeg sørge for at give alle kunder en god oplevelse og sikre at de købte varen hos mig fordi jeg gav den bedste rådgivning til den rette pris. Vel og mærke til en pris, så jeg som butiksejer også overlever morgendagen. Netbutikkerne har færre driftsomkostninger og de kan derfor sælge varen billigere. Men uanset om man driver en fysisk eller elektronisk butik, så er god rådgivning og kundeservice oftest det der gør, at kunden vender tilbage. De butikker, der klarer sig bedst er dem, der også har en netbutik udgave og dem, der enten yder god service og/eller rabat, så kunden kommer igen.
Lige omkring Heino Cykler føler jeg også at rådgivningen er så som så afhængig af hvem du snakker med. Det er jo nok fordi jeg lægger mange af mine penge i netbutikkerne.
mar 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
Heino cykler ?