{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heino cykler ?
  • #1   4. jan 2012 synes da jeg har læst her på forumet, at hvis man prutter hos heino så får du ingen expedition.... men ellers prøv da.

• #2   4. jan 2012 hvad har du tænkt dig at købe? Kun cyklen så får du nok ikke noget...

Hvis du upgradere den så kan de nok lave lidt fik selv upgraderet min egen en del fra standard opsætningen. Om jeg fik en rabat.. tjaaa han smed da et par ting oven i hatten da jeg gik ud af butikken.

Men hvis du kun har tænkt dig og købe en cykel og den "kun" koster 18-20k så tror jeg ikke du skal satse på noget.

• #3   4. jan 2012 CB,

Troede du havdet købet en Cannondale?

• #4   4. jan 2012 Kasper K : Det havde jeg også men den kan tidligst leveres i den 8 måned i år.

• #5   4. jan 2012 Nåh... Ja, det kan forklare hvorfor Heino er lidt fedtet med rabatten pt. Alle vil have 29er. Jeg sender dig en pb ang. rabat.

• #6   4. jan 2012 Heino cykler ligger i den høje ende rent prismæssigt. Du kan let finde cykler billigere..
    Prøv cykler.dk - der fik jeg handlet og det endte med 20 % på en cykel til 22000kr.

Mvh

• #7   4. jan 2012 den i glostrup har jeg sgu ikke gode erferinger med de er nogen højrøvede tumper men det er bare min mening smiley
    men se her http://www.trustpilot.dk/review/www.heino-cykler.dk

der er både + og -

• #8   4. jan 2012 De er simpelthen så arrogante derinde, jeg sætter aldrig mine ben der igen. Skal lige siges at dem på 1. Sal var super flinke. Det er dem nede under der er galt

• #9   4. jan 2012 ringde til heino i glostrup og bad dem sætte min scale til side. ingen problem det blev gjort uden videre.

Kom ud et par dage senere den var gemt væk og fundet frem til mig, vi diskuterede i en times tid ang mit budget og upgrades på den. og hentede den en uge senere.

Kunne ikke være mere tilfreds.

Det var første gang jeg handlede i butiken og havde ikke været i den før. Købte den kun der pga de havde min 29'er i den størrelse jeg skulle bruge...

• #11   5. jan 2012 +1 til gianni

• #12   5. jan 2012 +2 til Gianni

• #13   5. jan 2012 Det skal siges da jeg var ude og snakke udstyr og efterfølgende skulle hente den var det om lørdagen og jeg fik rigtig god service på trods af at der var mange mennesker fra kl.10

Men jeg vidste også hvad jeg ville have og jeg havde et klart budget. Det er nok nemmere at arbejde med for en sælger ind en der skal have forklaret en masse ting og så tag stilling til hvad han vil have.

• #14   5. jan 2012 Gianni
    Jeg vil medgive dig i det meste af det du skriver,men, for der er et stort men, Når jeg træder ind i en tv butik forvendter jeg, at de kan rådgive mig og at de kan fortælle mig om de forskellige modeller. de skal skal guide mig til det bedste valg for mig. det samme gør sig gældende for en cykelbix. første gang jeg skulle have mig en racer gik jeg ind til Webike Århus, de vejledte mig ud fra mine behov.jeg havde absolut ingen viden om racercykler, men tog der fra efter en times snak med en bestilling på et stk. cykel til 6500.- den service og viden jeg fik derinde har gjort at jeg efterfølgende har lagt rigtigt mange penge der inde. Bare fordi man er dum kan man godt være en potionel rigtig kunde.
    jesper

• #16   5. jan 2012 Hej Gianni

Det er altså lidt selvmodsigende, at man kan få en god købsoplevelse derinde hvis de ikke vil have en som kunde. Enten tjener de sindsygt mange penge eller så er de sindsyge. Det er det mest tåbelige jeg længe har hørt, at andre også gør det, gør det ikke bedre,
    Mht. at gå og "ose" i en cykelbix, gør jeg det selv ofte og jeg vil ikke finde mig i at der bliver vendt det hvide ud af øjene, jeg vil ikke sætte mine ben der mere. Hvis jeg fandt ud af at mine ansatte havde den opførelse blev de fyret på gråt papir. Kunden frem for alt, ny som gamel, Det er nu engang det bedste købmandskab, jeg ville græmmes hvis jeg var ejer af Heino og så de anmeldelser på trustpilot.

• #17   5. jan 2012 Der var engang en hjemmeside med en person der havde købt en peugeot som var piv defekt, han brugte sin hjemmeside til at hænge peugeot og bilen ud. Jeg havde samme bil og havde en fantastisk oplevelse med den. Det tror jeg også der var mange andre der havde. selvfølgelig også flere ind 1 der var utilfreds.

Kan i gætte på hvad det er jeg prøver at sige?

• #18   5. jan 2012 Hold da kæft, hvis man kigger på trustpilot er der især en bruger der raser mod butikken. "jens'" kommentarer er da helt i skoven, nuvel er de "underholdende" men det virker grotesk at en enkel (psykisk) syg mand kan ødelægge så meget for en virksomhed...

• #19   5. jan 2012 hehe ja. han havde en kedelig jule dag (de er alle skrevet d.24/12)

• #20   5. jan 2012 Gianni

Aller først, jeg har ingen problemer med Heino.

Men jeg forstår ikke helt din argumentation. For mig lyder det som om at du skriver at alle dem der er utilfredse med Heino er "dumme kunder som ikke aner hvad de skal have".

Man kan ikke negligere folks dårlige oplevelser med at forventningerne ikke er afstemt.

Det er vel Heinos interesse at ALLE får en god oplevelse ved at handle hos dem også selvom de bliver ekspederet af en ex-proff. Du bekræfter arrogancen og retfærdiggør med det som du skriver.

• #21   5. jan 2012 Der findes et godt ord i øjeblikket, der hedder "Butikssnylter".

Jeg er selv en af dem og det betyder at du bruger butikkerne til at tjekke varen ud og beslutte dig endeligt for derefter at købe den billigere på nettet i eller udenfor Danmarks grænser. Enhver butiksejer har længe måttet forholde sig til dét problem. Hvis jeg ejede en fysisk butik ville jeg sørge for at give alle kunder en god oplevelse og sikre at de købte varen hos mig fordi jeg gav den bedste rådgivning til den rette pris. Vel og mærke til en pris, så jeg som butiksejer også overlever morgendagen. Netbutikkerne har færre driftsomkostninger og de kan derfor sælge varen billigere. Men uanset om man driver en fysisk eller elektronisk butik, så er god rådgivning og kundeservice oftest det der gør, at kunden vender tilbage. De butikker, der klarer sig bedst er dem, der også har en netbutik udgave og dem, der enten yder god service og/eller rabat, så kunden kommer igen.

Lige omkring Heino Cykler føler jeg også at rådgivningen er så som så afhængig af hvem du snakker med. Det er jo nok fordi jeg lægger mange af mine penge i netbutikkerne.

• #22   4. mar 2015 Du kan altid prutte om prisen i heino cykler.......Især efter at der er kommet nye ejere.....du skal altid spørge efter benny luthje da han er den der giver de største rabatter..... men husk een ting!!! du skal vide din stel str inden du går i heino, da de har det med at sælge den str de har hjemme....... ellers god butik med mange seriøse ansatte......hvis du skal ha lavet noget så spørg altid efter viktor eller rudi

Kommentér på:
Heino cykler ?

Annonce