{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  racer pedaler
  • #1   3. okt 2011 speedplay men igen det er jo en smags sag du vil høre 100 andre holde på andre mærker...

• #2   3. okt 2011 Tak Benny tænkte nok også der var mange meninger men jeg skulle sådan Set bare bruge et mærke og så køber jeg det, har du speedplay på din racer?

• #3   4. okt 2011 Ja jeg kørte med look da jeg startede forde det passede med mine spinning sko men speedplay er lettere også syntes jeg at de er nemmere at komme ind og ud af....

• #4   4. okt 2011 Har prøvet speedplay..men det var IKKE lige mig og det kan godt være at selve pedalen er let, men så er klampen tilgengæld ret tung smiley
    Kørte i flere år med Dura ace, de er virklig gode, men senest har jeg kørt med Look Keo Carbon Blade od det er bare det bedste jeg har prøvet, samtidig med at vægten er i bund smiley

• #5   4. okt 2011 tak for det benny og zeeberg, jeg skulle også bare havde nogle gode pedaler og det håber jeg jeg for nu, men hvor meget koster look keo carbon blade od?

• #6   4. okt 2011 keo carbon blade Titanium koster vel omkring 2000 og med alm. med CrMo akse koster de ca 13-1400

• #7   4. okt 2011 Jeg har kørt med Look Keo, Shimano, Speedplay og senest Exustar. Jeg må indrømme jeg var skeptisk over eksustar, men de har KUN positivt overrasket mig og jeg bliver hver dag mere og mere imponeret over dem.

Der er tale om Exustar E-PR200CKTi, altså en fuld carbon pedal med titanium spindle. Pedalerne vejer utrolige 88g pr stk! og er altså i den absoulutte letteste ende. Pris ~1000kr!
    For mig at se må de andre mærker være enormt overpriced, for den kvalitet, vægt og pris som exustar leverer kan ikke matches af nogen anden pedal producent.

Test:
    http://velonews.competitor.com/2010/08/bikes-and-tech/reviews/wrenched-ridden-bike-reviews-exustar-e-pr200ckti-road-pedals_136199

Hvis du vil læse lidt flere tilbagemeldinger på disse pedaler så kig her:
    http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=73037

Den kan naturligvis også fås i billigere udgaver, uden titanium og carbon.

• #8   4. okt 2011 Er selv stor tilhænger af Shimano dura ace.....det virker bare. Hvis man ikke lige vil smide alle de penge de koster så er Ultegra også helt efter bogen

• bugmenot b
    bugmenot b Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 38
    #9   4. okt 2011 Jeg startede med et sæt ultegra pedaler, fik ondt i knæet ret hurtigt og skiftede til et par speedplay, har ikke haft nogle problemer siden, og de er nemme at komme ind og ud af. Foden sidder helt løst i den sidelens bevægelse og det er rigtig godt for knæet i forhold til en mere fastlåst position som man f.eks. har med mange af de andre pedaler.

• #10   4. okt 2011 Bugmenot B: Det du refererer til er "Float", alle pedal produenter laver klamper med float, så det skulle du bare have købt til dine ultegra pedaler i stedet for et helt nyt sæt pedaler, så kunne du have sparet en masse penge.

Kommentér på:
racer pedaler

Annonce