{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

UST tubeless {{forumTopicSubject}}

Halløjsa. Jeg har lige ændret til UST tubeless setup. Jeg her ikke puttet latex (stan´s skulle vist være det bedste) i dækket endnu, da jeg ikke rigtig ved hvordan det virker. Bliver det ikke noget værre svineri - jeg mener fælgen må da blive smurt godt ind i latex. Er det et problem? Mvh Torben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UST tubeless
  • #1   21. sep 2011 jeg har latex i mine hjul det er lige til at tøre af igen sys jeg ingen problem

• #2   21. sep 2011 Jeg sys kun det sviner når der går hul så dækket og det pisser ud men skulle det svine under montering så er det lige til at tørre af

• #3   22. sep 2011 Undre mig over I vil smide Latex i et UST dæk, der iforvejen yderst sjældent punktere, det er jo ligesom idéen ved UST dæk. Jeg ved naturligvis godt at det er for at være nærmest 100% sikker på IKKE at punktere, men taget i betragtning hvor sjældent man punktere ved kørsel i den bløde danske skov, så ville jeg aldrig lade dækvægten stige så meget som den gør ved at bruge både UST dæk og latex.

OG jo jeg har punkteret og trukket min cykel 3km for at komme tilbage til bilen.

• #4   23. sep 2011 Hej Alle

Tak for svarene. Tror egentlig også jeg venter med latex indtil det er gået galt første gang for lige at se hvor stort problemet er.
    Mvh

Kommentér på:
UST tubeless

Annonce