Gode råd :)? {{forumTopicSubject}}
jeg er ude efter et godt sted at købe min nye racer cykel..
jeg var i Holbæk Cykel Center idag og efter at ha gået rundt i ca 30 minutter, og ingen ansatte i butikken havde kommet hen til mig og spurgt om jeg havde brug for hjælp, gik jeg min vej, dårlig service..
men jeg kommer fra Kalundborg, så leder efter noget fra høje tåstrup til klaundborg strækningen.
jeg har udover brug for ny cykel brug for, tøj og hjelm.
hele badjulen.
jeg har kigget lidt på denne her cykel:
http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=2105
MEN! hvordan finder man ud af ens ramme str.? samt findes en god hjemmeside der forklar og tegner og fortæller med stillling osv på ens cykel ?
( www.canyon.com_dk) forslår jeg skal ha en ramme 62 ?
jeg er 187cm høj, og er blevet anbefalet af flere at ta en str 58.
så i bund og grund vil jeg godt vide 3 ting.
- Gode butikker at købe alt sit udstyr i.
- En god hjemmeside omkring indstilling af ens cykel, i forhold til saddel, styr osv.
- Bestemmelse af ens ramme str.
håber der er et par dejlige erfarne brugere derude til at hjælpe mig
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 89 Svar: 1.212
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Cykler: 4 Emner: 30 Svar: 78
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 10 Svar: 66
jan 2009
Følger: 90 Følgere: 87 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.244
jul 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
Frederik P: der kom andre kunder efter mig hvor de gik hen og spurgte om du have brug for hjælp? jeg gik bare stille og roligt rundt og kiggede. meget mærkelig mennesker derinde, de kunne hvis de havde kommet til mig, solgt mig ting for omkring 10.000 kr, men det blev ikke hos den jeg handler i hvert fald.
jan 2009
Citat: jeg gik bare stille og roligt rundt og kiggede. - Det lyder umiddelbart ikke særligt opsøgende.
jul 2011
og er det ikke normal service at spørge dem der går rundt i butikken om de behøver hjælp?
hvis du går ind i en fona og står og kigger på et TV eller noget kommer da altid en hen og spørger om de kan hjælpe en.
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 29
De gange jeg har været der og bare gået rundt og kigget cykel-lir er jeg i øvrigt heller ikke blevet "forstyrret" men der har ikke været nogen problemer i at få hjælp hvis jeg henvendte mig til en ansat.
Det er nok forskelligt hvad man foretrækker, men personligt kan jeg godt lide at man bare kan gå rundt uden at skulle forklare at man bare kigger.
okt 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Cykler: 13 Emner: 174 Svar: 894
Tag turen, det vil du ikke fortryde. Stort udvalg, super erfaring inden for racer. Har bla leveret til Rynkebyturen i flere år
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 297
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 57
jul 2011
jeg er ikke kun interesseret i en canyon, men jeg kigger rundt, og er åben.. der er bare mange der foreslå en canyon
jul 2011
jul 2011
synes det er svært at finde noget godt
jul 2011
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Cykler: 4 Emner: 52 Svar: 1.012
Ang HCC som andre steder er det midt i sommerferien, har købt mine to sidste cykler der, og man bliver ikke overfaldet af sælger hvis man bare kigger, hvilken jeg godt kan lide. Men du skulle bare have spurgt iden du gik.
Ellers er der jo en tur til KBH. Har handlet følgende steder:
Fabin sport i roskilde (ok) Heino cykler roskildevej (blandet kommer an på hvem du snakker med) We bike (Handler der aldig mere utrolig dårlig service) Ride4fun (ok)
HCC er det bedste sted jeg har handlet sammen med Banani Sport (dog mange år siden)
Dette er min personlige holding
jul 2011
udover det synes han at han har været glad for en TREK cykel, så han anbefalede mig at købe en TREK 2.1
http://www.trekbikes.com/dk/da/bikes/road/sport/2_and_1_series/2_1/#
hvilket jeg vil ta ned og få et tilbud på.
jan 2009
Gode råd :)?