1.039 visninger
|
Oprettet:
sko valg ?!?! {{forumTopicSubject}}
jeg var til trænings weekend for et par måneder siden, der kom vi til at snakke om sko og sådan. og der bildte de mig ind at skoene har en effekt på cykelen angående kræft overføresle.
har det overhoved noget på sig?? kan jeg virkelig ikke køre ligeså hurtig på mine gode billige shimano sko ( som jeg er virkelig glad for)
som jeg kan på et par Specialized S-Works sko! (til måske 2000 kroner)
hilsen den langsomme fortrivelet Shiv køre
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.495
Selvfølgelig vil carbon bund give dig en bedre kraftoverførsel end plastik/fibre et eller andet bund!
Derudover er det også meget federe at køre i et par gode sko. Havde et par Northwave sko inden jeg skifte til S-works modellen! Og gu' var jeg da glad for mine Northwave, men vil sige at jeg har fået mere køreglæde ved S-works skoen :p.
En sindssygt stiv sål, letvægt (og det er altså fedt at fyre sådan et par lette sko rundt i pedalerne!), god tilpasning takket være BOA systemet og sidst men ikke mindst... Et fedt design!
Så vil sige, at det har noget på sig - Tror dog ikke på at det har så meget at sige igen, som det lyder på dine træningskammerater!
Men om det har en effekt? JAP :D!
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 6 Emner: 40 Svar: 128
det er nok som så meget andet cykel gejl kun ren lir!
men tak forsvaret. så må vi se om der er andre der kan overbevise mig om at købe sko ;P
sko valg ?!?!