{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.795 visninger | Oprettet:

Cykel forsikring. {{forumTopicSubject}}

Hej Cg.
Vil lige høre om der er nogle herinde, som ved noget om cykelforsikringer. Jeg har hørt, at tryg udlover en forsikring til 600 kr. per år. Har hørt om en, som smarede sin Trek til 37000kr. Har ringede ind til tryg, og fortalte at cykel var gået i stykker. Han fik så de 37000, men beholdte cykel. Kna de passer at man kan gøre det. Han smarede også et sæt Spinergy til 9000kr, og fik 17000 tilbage, kan det passe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel forsikring.
  • #1   25. apr 2011 simon det vil jeg ikke tro kan passe det lyder for godt til at være sandt

  • #2   25. apr 2011 Er det nødvendig at spørge. Du burde kende svaret.

  • #4   25. apr 2011 Jeg er stærk modstander mod denne påstand. Jeg har det som jer. Det er svindel i stor stil!

  • #6   26. apr 2011 En cykel til 37k ringer man ikke bare og siger er i stykker og så får man penge.
    De fleste har vist har en skade på en bil. Der skal taksator på osv. Og er det lille Brian nede på hjørnet, møder taksatoren personligt op. De større værksteder kan ofte nøjes med at sende billeder ind til forsikringen. Men fordi en ramme er knækket får han næppe en helt ny cykel og samtidig lov til at beholde alle de gamle lækre stumper.

    Hvis en cykel er købt til 15k men normalt koster 35k så er det selvfølgelig de 35k der skal erstattes med mindre forsikringsselskabet kan finde et sæt i samme stand.
    Men det er der jo intet fusk i.


Kommentér på:
Cykel forsikring.

Annonce