Tid til ny havelåge (mtb) {{forumTopicSubject}}
Goddag allesammen.
Jeg har læst og læst og kun blevet mere forvirret.
Nu har jeg endelig fået solgt min gamle Hardtail, så derfor skal en der købes nyt. Min tidligere mtb var i Begynder enden med stort B, og da jeg tidligere har kørt motocross ligger teknikken i benene og frygten op hylderne
Jeg har længe diskuteret med mig selv om det skulle være en fully eller hardtail. Hælder nu mest til en fully da jeg vil prøve noget nyt og føler at den vil kunne leve op til mit behov. Dertil kommer så valg af cykel.
Mit budget er meget relativ, alt efter hvad jeg føler for produktet.
Indtil videre hviler mine øjne på denne fully fra CUBE (var også min tidligere mtb)
http://www.bike-discount.de/shop/k173/a15792/ams-comp-2010.html
Er den pengene værd, et bedre forslag, skal jeg holde mig fra fully?
Jeg er meget åben da jeg helst ser at blive tilfreds første gang
Mvh Sebastian
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
jan 2010
Følger: 23 Følgere: 23 Cykler: 15 Emner: 15 Svar: 96
Og ved at lave et forum indlæg her inde bliver du kun mere forvirret men et mærke jeg måske syntes du skal tage med i dine overvejelser er Ghost? De har lavet et mega fedt program for 2011 og deri en masse fede fully'er gå på Ghost-bikes.de for inspiration:)
mar 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Alt fra Boserup, Hareskov til Rudeskov.
Jeg elsker at køre nedad, stærkt, gerne tage chancer for at opnå kicks. Ved ellers ikke hvad du referere til når du mener kørestil?
@Mikkel
Det må tiden vise, men vil bestemt tage en kigger på det nævnte mærke. Kigger for det meste kun på CUBE da jeg er kendt med det, og har den følelse af at der er ligeså stor forskel på cykel mærker som på biler
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 7 Svar: 132
http://www.bike-discount.de/shop/k173/a15778/ams-pro-rx.html
Bedre bremser, bedre gear og bedre dæmper, sådan som jeg ser det.
Personligt ville jeg måske vælge Radon skeen, for den får gode anmeldelser af hvad jeg har set, og så sidder der mange gode komponenter på.
Men igen, der er sikkert mange andre meninger om dette, har jeg ikke selv prøvet en Radon cykel, så kan jo ikke vide om det er crap.
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Cykler: 5 Emner: 20 Svar: 301
Tid til ny havelåge (mtb)